حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
شناسه : 42789

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی طی دیدار‌های جداگانه با اعضاء شورای قضایی استان؛ بر لزوم تسهیل دسترسی شهروندان و تسریع در ارائه خدمات حقوقی و قضایی به مراجعان تأکید کرد. وی طی این دیدار‌ها با تقدیر از خدمات در حال ارائه، بر لزوم کار جهادی و تلاش مضاعف با هدف ارتقاء رضایتمندی عمومی از عملکرد دستگاه‌های […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی طی دیدار‌های جداگانه با اعضاء شورای قضایی استان؛ بر لزوم تسهیل دسترسی شهروندان و تسریع در ارائه خدمات حقوقی و قضایی به مراجعان تأکید کرد.

وی طی این دیدار‌ها با تقدیر از خدمات در حال ارائه، بر لزوم کار جهادی و تلاش مضاعف با هدف ارتقاء رضایتمندی عمومی از عملکرد دستگاه‌های وابسته به قوه قضاییه در استان تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با تأکید بر لزوم اجرای سیاست‌های دستگاه قضایی به ویژه در زمینه کاهش جمعیت کیفری گفت: اشتغال زندانیان و حمایت از خانواده آن‌ها باید در کنار کاهش جمعیت کیفری مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

وی با اشاره به میزان قابل توجه مصدومان حوادث رانندگی افزود: اقدامات سلبی و ایجابی با هدف کاهش مصدومان اینگونه حوادث باید مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه فرهنگ سازی از طریق ارتقاء آگاهی‌های عمومی نقش مؤثری ایفا می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی با اشاره به وظایف دستگاه قضایی، به وظیفه نظارت بر حُسن اجرای قوانین اشاره کرد و گفت: اعمال نظارت مؤثر و مستمر بر عملکرد‌ها مطابق قانون از جمله وظایفی است که می‌تواند در حُسن اجرای امور با هدف ارتقاء رضایتمندی عمومی با اهمیت تلقی شود.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: باید به حقوق مردم احترام گذاشت و تلاش کرد تا آحاد جامعه نیز به وظایف قانونی و اجتماعی خود عمل کنند تا انشاء الله شاهد رشد متعادل باشیم.

گفتنی است در این دیدار‌ها مدیران سازمان‌های تابعه قوه قضائیه به ارائه گزارشی از وضعیت مجموعه‌های تحت مدیریت خود پرداختند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.