حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
شناسه : 42767

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در دیدار مردمی که با حضور دادستان مرکز، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان معاونان قضایی دادگستری، رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب بوشهر، برگزار شد، به مشکلات حقوقی ۶۰ نفر از مراجعان و درخواست‌های آن‌ها که از موارد مختلف قضایی بود رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد. اکثر این […]

پ
پ

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در دیدار مردمی که با حضور دادستان مرکز، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان معاونان قضایی دادگستری، رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب بوشهر، برگزار شد، به مشکلات حقوقی ۶۰ نفر از مراجعان و درخواست‌های آن‌ها که از موارد مختلف قضایی بود رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

اکثر این درخواست‌هاشامل تسریع در رسیدگی و اجرای حکم و در خواست عفو بود که با ارشاد و ارائه راهکار و بررسی دستورات مقتضی جهت رسیدگی به این درخواست‌ها صادر شد.

مهدی مهرانگیز در این دیدار عمومی با اشاره به برگزاری دیدا‌رهای مردمی مسئولان قضای استان بوشهر به صورت هفتگی، گفت: این دیدار‌ها علاوه بر مرکز استان در تمامی حوزه‌های قضایی برقرار است و مردم می‌توانند به مسئولان قضایی این حوزه‌ها مراجعه و با ارائه درخواست‌ها مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.