حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
شناسه : 42717

ناصر عتباتی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در شهرک فرهنگیان ارومیه با هماهنگی منظم بین دستگاه قضایی و نیرو‌های انتظامی، عوامل تیراندازی و ناامنی در محل با کار‌های دقیق اطلاعاتی و پلیسی و طی دستورات قضایی قاطع، دستگیر و در روند رسیدگی قضایی قرار گرفتند. رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح […]

پ
پ

ناصر عتباتی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در شهرک فرهنگیان ارومیه با هماهنگی منظم بین دستگاه قضایی و نیرو‌های انتظامی، عوامل تیراندازی و ناامنی در محل با کار‌های دقیق اطلاعاتی و پلیسی و طی دستورات قضایی قاطع، دستگیر و در روند رسیدگی قضایی قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: این حادثه بر اثر اختلافات شخصی و خانوادگی بوده و هیچ گونه علت دیگری ندارد و دستگاه قضایی کاملاً بر موضوع اشراف داشته و برخورد‌های قانونی را با عوامل ناامنی شهروندان معمول خواهد کرد.

عتباتی ضمن هشدار جدی به برخی افراد که با استفاده از سلاح سرد یا گرم آرامش روانی مردم را به هم می‌زنند، تاکید کرد: در خصوص امنیت مردم هیچ گونه مماشاتی پذیرفته نیست و برخورد‌های جدی و قاطع با این افراد صورت می‌گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.