حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
شناسه : 42729

 حیدر آسیابی گفت: از سال ۸۴ که کلنگ ساخت سد چایلی به زمین زده شد، روستا‌های خوجه گلدی، سوزش، ساری قمیش، قره آقاشلی، شورجه و قربان پیکار  در طرح کوچ قرار داشتند و قرار بود در ازای اختصاص زمین برای اسکان در محل جدید، جابجا شوند. رئیس کل دادگستری گلستان افزود: طی این سال‌ها نه […]

پ
پ

 حیدر آسیابی گفت: از سال ۸۴ که کلنگ ساخت سد چایلی به زمین زده شد، روستا‌های خوجه گلدی، سوزش، ساری قمیش، قره آقاشلی، شورجه و قربان پیکار  در طرح کوچ قرار داشتند و قرار بود در ازای اختصاص زمین برای اسکان در محل جدید، جابجا شوند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: طی این سال‌ها نه تنها سد ساخته نشد و اقدامی برای جابجایی اهالی صورت نگرفت، بلکه در این سال‌ها هم به علت این که این روستا‌ها در طرح جابجایی قرار داشت، خدماتی مانند مجوز ساخت و ساز جدید و انشعاب آب و برق و گاز هم به ساکنان داده نشد.

وی عنوان کرد: اواخر سال گذشته در دیدار با اهالی این شهرستان، این موضوع از سوی اهالی مطرح و خواستار ورود دادگستری برای حل مشکل شدند که همان زمان ضرب الاجلی برای دستگاه‌های اجرایی مرتبط تعیین و پس از پایان این مهلت، ارائه خدمات دولتی به اهالی این روستا‌ها از این ماه پس از یک تعلیق ۱۸ ساله، از سرگرفته شد.

آسیابی تاکید کرد: بر اساس قانون اگر با گذشت ۵ سال طرح‌های عمرانی اجرا نشود، دولت مکلف است به املاکی که در این طرح‌ها قرار گرفته، دوباره خدمات از جمله مجوز‌های ساخت و ساز و انشعاب‌های زیرساختی ارائه کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.