حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
شناسه : 42686

حیدر آسیابی ، اظهار کرد: یک وکیل با سوء استفاده از جایگاه خود، قربانیان را در راهرو‌های دادگستری و دادسرا، شناسایی و پس از جلب اعتماد آنان، در ازای مبالغ چند میلیونی وعده پیگیری پرونده‌های‌شان را می‌داد. وی افزود: این فرد همچنین با جعل اوراق قضایی، مدعی صدور حکم جلب قربانیان می‌شد و با این […]

پ
پ

حیدر آسیابی ، اظهار کرد: یک وکیل با سوء استفاده از جایگاه خود، قربانیان را در راهرو‌های دادگستری و دادسرا، شناسایی و پس از جلب اعتماد آنان، در ازای مبالغ چند میلیونی وعده پیگیری پرونده‌های‌شان را می‌داد.

وی افزود: این فرد همچنین با جعل اوراق قضایی، مدعی صدور حکم جلب قربانیان می‌شد و با این ترفند هم از افراد برای رفع مشکلی که اصلا وجود خارجی نداشت، پول می‌گرفت.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به رفت و آمد‌ها و رفتار این وکیل مشکوک شدند و پس از چند ماه رصد و کار اطلاعاتی، از اقدامات مجرمانه او پرده برداشتند و بالاخره هنگام ارتکاب جرم، دستگیر و روانه زندان شد.

آسیابی افزود: پرونده متهم در شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب گنبدکاووس در حال تکمیل تحقیقات است و افرادی که قربانی این فرد شده اند برای طرح شکایت می‌توانند به این شعبه مراجعه کنند.

شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در طول شبانه روز، گزارش‌های مردم درباره کارچاق کن‌ها و متخلفان در حوزه‌های قضایی و دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه در استان را ثبت و ضبط می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.