حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
شناسه : 42691

محمد جعفر عبدالهی به دفعات متعدد به صورت رسمی و غیر رسمی از بلوک‌های ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان بازدید‌های چند ساعته داشته و پای درد و دل‌های اهالی آن منطقه نشسته است. رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: صیانت از جان و مال مردم وظیفه تمامی مسئولین استان است و بایستی بدرستی و […]

پ
پ

محمد جعفر عبدالهی به دفعات متعدد به صورت رسمی و غیر رسمی از بلوک‌های ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان بازدید‌های چند ساعته داشته و پای درد و دل‌های اهالی آن منطقه نشسته است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: صیانت از جان و مال مردم وظیفه تمامی مسئولین استان است و بایستی بدرستی و با احصای شرایط لازم، درصدد حفظ و تأمین آن برآمد.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی استان موضوع بلوک‌های ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان که مقاوم سازی و ایمنی بنا‌های آن دچار آسیب شده را به دستگاه‌های مسئول تذکر داده و بدنبال قول و وعده‌های بدون نتیجه به مردم نیست، بلکه وقتی به موضوعی ورود می‌کند با بسیج نهاد‌های مسئول قصد رفع مشکلات را دارد.

 عبدالهی در این بازدید با دعوت از معاون عمرانی استانداری سمنان متذکر شد: دادگستری استان سمنان در این موضوع مهم وظیفه نظارتی دارد و سعی می‌کند به بهترین وجه ممکن رفع مسائل را پیگیری کند اما مقامات مسئول بایستی به دغدغه اهالی این منطقه جامه عمل پوشانده و هرچه زودتر ایمن سازی این مجموعه را فراهم آورند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: مسئولین استانی چنانچه نیازمند منابع مالی از طریق کسب اعتبارات در سطح ملی هستند ضمن شنیدن پیشنهادات مالکین اقدام کرده و نتایج حاصله را به اهالی آن منطقه برسانند و مالکین هم برای رفع این مشکل نهایت همکاری و حمایت را مورد توجه قرار دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.