حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۰
شناسه : 42622

علی دهقانی در نشست شورای برنامه ریزی استان، اظهار کرد : استفاده از فناوری‌های نوین برای تسریع و تسهیل در خدمات رسانی به مردم، امری لازم و ضروری است یکی از نمود‌های استفاده از ظرفیت‌های فناوری نوین در بحث ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی، دادرسی‌های الکترونیکی و خدمات قضایی است که علاوه بر تسهیل در رسیدگی […]

پ
پ

علی دهقانی در نشست شورای برنامه ریزی استان، اظهار کرد : استفاده از فناوری‌های نوین برای تسریع و تسهیل در خدمات رسانی به مردم، امری لازم و ضروری است یکی از نمود‌های استفاده از ظرفیت‌های فناوری نوین در بحث ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی، دادرسی‌های الکترونیکی و خدمات قضایی است که علاوه بر تسهیل در رسیدگی ها، رضایتمندی ارباب رجوع را نیز به دنبال دارد.

وی فرهنگ سازی سازمانی، مشارکت افزایی و تقویت احساس مسئولیت و همچنین تقویت بستر‌های خدمت رسانی الکترونیک در جهت اجرای سند تحول و تعالی را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: کشف استعداد‌ها و بهره مندی از آن، بهره گیری از افکار و اندیشه‌های جدید، زمینه سازی جهت بهره گیری از ایده‌های نوآورانه و خلاق، از برنامه‌های سال جاری در سطح استان است.

دهقانی با اشاره به اینکه نظارت بر حفظ و احیای حقوق عامه و صیانت از حقوق بیت المال از مهمترین اهداف دستگاه قضائی است، گفت: باید برنامه ریزی مدونی صورت گیرد تا از تمامی ظرفیت‌های ادارات و نهاد‌ها در جهت صیانت از حقوق مردم و بیت المال و ارتقای امنیت استان بهره مند شد.

دهقانی افزود: برای تحقق این اهداف باید تعهد و مسئولیت پذیری مسئولین نسبت به انجام وظایف قانونی و ارائه خدمت به مردم در حوزه‌های مختلف ارتقاء یابد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.