حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
شناسه : 42641

مهدی بخشی صبح امروز با حضور در مجتمع قضایی شهید باهنر کرمان افزود: یکی از اهداف حضور در این مجتمع، نظارت بر روند رسیدگی به پرونده سه تن از اعضای باند تروریستی مرتبط با موساد است که در کرمان شناسایی و بازداشت شده اند. وی بررسی وضعیت پرونده‌ها و اوقات رسیدگی و همچنین ارزیابی روند […]

پ
پ

مهدی بخشی صبح امروز با حضور در مجتمع قضایی شهید باهنر کرمان افزود: یکی از اهداف حضور در این مجتمع، نظارت بر روند رسیدگی به پرونده سه تن از اعضای باند تروریستی مرتبط با موساد است که در کرمان شناسایی و بازداشت شده اند.

وی بررسی وضعیت پرونده‌ها و اوقات رسیدگی و همچنین ارزیابی روند خدمت رسانی به مراجعه کنندگان و استماع مشکلات همکاران قضایی را از دیگر اهداف این بازدید دانست و افزود: مجتمع شهید باهنر به جرائم امنیتی، سرقت و مواد مخدر رسیدگی می‌کند. 

دادستان کرمان در خصوص باند شناسایی شده و پرونده تشکیل شده نیز توضیح داد و گفت: اعضای این باند در سطح کشور قبل از انجام هر اقدام تروریستی برنامه‌ریزی شده با هدف ایجاد التهاب، افزایش خشونت و ایجاد جنگ‌های شهری در استان‌های مختلف، طی عملیات‌های غافلگیر کننده، دستگیر شده اند. 

بخشی خاطرنشان کرد: در بررسی مخفیگاه‌های اعضای این تیم ضدامنیتی، مقداری سلاح و مهمات، ۴۳ بمب آماده انفجار، ۵۵ چاشنی انفجاری، ۲۰ بمب پرتابی و بیش از ۱۰۰ کیلو مواد پیش‌ساز انفجاری کشف شده است.

دادستان مرکز استان کرمان با اشاره به ارتباط اعضای باند تروریستی _صهیونیستی با معاندین خارج از کشور و دریافت آموزش از سوی آنان، تصریح کرد: در پی بازجویی‌های به عمل آمده مشخص شده است که این تیم در استان‌های مختلف از جمله تهران و فارس نیز دپوی مهمات داشتند و درصدد اقدامات خرابکارانه بودند که خوشبختانه کشف و استخراج شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.