حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
شناسه : 42590

محبوب افراسیاب با مدیران، رؤسا و کارکنان ادارات بازرسی استان، پزشکی قانونی، سازمان زندان‌ها، ثبت اسناد و املاک، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد. رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این بازدید‌ها از حوزه‌های قضایی شهرستان‌های دنا و مارگون بازدید و با قضات و […]

پ
پ

محبوب افراسیاب با مدیران، رؤسا و کارکنان ادارات بازرسی استان، پزشکی قانونی، سازمان زندان‌ها، ثبت اسناد و املاک، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این بازدید‌ها از حوزه‌های قضایی شهرستان‌های دنا و مارگون بازدید و با قضات و کارکنان دادگستری این شهرستان‌ها دیدار کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: یکی از اهداف قوه قضاییه در راستای تحول و تعالی قضایی شتاب بخشی به فعالیت‌های این قوه در سازمان‌های تابعه است که به تبع آن در استان‌ها، رئیس کل دادگستری استان به عنوان نماینده دستگاه قضایی، این مسئولیت را بر عهده دارد.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه هدف از این بازدید‌ها را آشنایی بیشتر با کارکنان دستگاه قضایی و نحوه خدمت رسانی بیان کرد.

افراسیاب افزود: در این بازدید‌ها بخشی از مشکلات ادارات و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان، از نزدیک مشاهده گردید و پیگیری‌های لازم را در خصوص مرتفع کردن آن‌ها انجام خواهم داد.

وی در پایان اظهار کرد: هدف از بازدید‌های سرزده به حوزه‌های قضایی و ادارات و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان، بررسی موانع و مشکلات و ارائه راهکارهایی، برای خدمت رسانی مطلوبتر است.

افراسیاب سپس به منظور بازدید از دادسرا و دادگستری شهرستان دنا به شهر سی‌سخت مرکز این شهرستان رفت. رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با کارکنان دادسرا و دادگستری شهرستان، از تلاش‌های آنان در جهت احقاق حق و اجرای قانون و رسیدگی به تظلمات مردم تشکر کرد.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، از دادگاه عمومی بخش دادگاه عمومی مارگون بازدید و از نزدیک با کارکنان و این حوزه قضایی دیدار کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.