حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
شناسه : 42587

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در نشست مسئولان قضایی شرکت و خواستار استمرار حرکت رو به جلو دستگاه قضایی با هدف کسب رضایتمندی عمومی از نحوه خدمات حقوقی و قضایی شد. همچنین رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در این بازدید در بخش‌های مختلف این مجموعه حاضر و […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در نشست مسئولان قضایی شرکت و خواستار استمرار حرکت رو به جلو دستگاه قضایی با هدف کسب رضایتمندی عمومی از نحوه خدمات حقوقی و قضایی شد.

همچنین رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در این بازدید در بخش‌های مختلف این مجموعه حاضر و با تعدادی از مراجعان، قضات و کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

وی با تأکید بر تلاش در زمینه اجرای سند تحول قوه قضائیه، بر لزوم توجه به خانواده همکاران تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی گفت: حرکت در مسیر تحول باید به صورت مستمر با شیوه‌های جدید ارتقاء پیدا کند و اقدامات براساس برنامه‌های نوآورانه ساماندهی شود.

گفتنی است در این بازدید، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گزارشی از اقدامات این مجموعه از جمله در زمینه شعب ویژه قتل، سرقت، جرایم پزشکی، مفاسد اقتصادی و ساماندهی ارجاع ارائه کرد.  

محمدحسین درودی خاطر نشان کرد: فعالیت‌های دادسرا بر مبنای کسب رضایتمندی عمومی سامان دهی شده و  با حمایت‌های مدیریت مجموعه قضایی استان تلاش‌های موجود تشدید خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.