حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹
شناسه : 42584

حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز به رسم سه شنبه‌های هر هفته در دیدار مردمی مسئولان قضایی استان پذیرای مراجعان به دادگستری کل استان البرز بود. حسین فاضلی هریکندی در حاشیه این ملاقات مردمی که در ایام ماه محرم و در حوزه ریاست دادگستری کل استان البرز برگزار شد با اشاره به دیدار […]

پ
پ

حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز به رسم سه شنبه‌های هر هفته در دیدار مردمی مسئولان قضایی استان پذیرای مراجعان به دادگستری کل استان البرز بود.

حسین فاضلی هریکندی در حاشیه این ملاقات مردمی که در ایام ماه محرم و در حوزه ریاست دادگستری کل استان البرز برگزار شد با اشاره به دیدار و گفتگو با ۳۸ نفر از مراجعان گفت: عمده این ملاقات کنندگان درخواست‌های مرتبط با دادگستری کل استان و سایر دستگاه‌های وابسته به قوه قضاییه در استان البرز داشتند که دستورات مقتضی برای بررسی و ارجاع به واحد‌های مربوطه صادر شد.

وی با اشاره به انجام ۳ هزارو ۷۸۹ دیدار مردمی در این هفته توسط مدیران قضایی استان البرز متذکر شد: این دیدار‌ها در طول هفته و عمدتا در روز‌های سه شنبه در واحد‌های مختلف قضایی دادگستری کل استان البرز از سوی مسئولان قضایی برگزار می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان البرز عمده درخواست‌های طرح شده توسط مردم در دیدار‌ها را مرتبط با درخواست دقت و تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها عنوان کرد و افزود: درخواست تسریع در تعیین تکلیف چند پرونده کثیرالشاکی، موضوعات راجع به کارشناسی در پرونده ها، تقاضای رسیدگی مجدد به پرونده‌ها از طریق اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری و درخواست‌های مرتبط به اجرای احکام مدنی و کیفری از دیگر موضوعات مطروحه در دیدار اخیر بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.