حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
شناسه : 42531

 حجت الاسلام محمد صادق اکبری در بازدید از شعب و دفاتر دادگا‌های عمومی و انقلاب شهرستان ساری ضمن تقدیر از زحمات همکاران قضایی گفت: همکاران قضایی و اداری باید تلاش حداکثری در جهت کاهش رفع اطاله دادرسی و تکریم و خدمت رسانی به مراجعان داشته باشند. وی با اشاره به اهمیت نوع برخورد با مراجعان […]

پ
پ

 حجت الاسلام محمد صادق اکبری در بازدید از شعب و دفاتر دادگا‌های عمومی و انقلاب شهرستان ساری ضمن تقدیر از زحمات همکاران قضایی گفت: همکاران قضایی و اداری باید تلاش حداکثری در جهت کاهش رفع اطاله دادرسی و تکریم و خدمت رسانی به مراجعان داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت نوع برخورد با مراجعان اظهار کرد: اثر تکریم ارباب رجوع و برخورد دلسوزانه و خوب قضات و کارکنان با مراجعه‌کنندگان، گاهی از صدور حکم نیز مهم‌تر است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران همچنین در ادامه بازدید‌های میدانی از واحد‌های قضایی به منظور ارزیابی عملکرد و گفت‌وگوی چهره به چهره با قضات، کارکنان و مراجعه‌کنندگان، با چند تن از مراجعین به دادگستری ساری نیز گفتگو و دستورات لازم را در خصوص موارد و موضوعات مطروحه صادر کرد.

 بررسی تعدادی از پرونده‌های جریانی و مختومه و ارائه توصیه‌ها و ارشاد‌های لازم از دیگر اقدامات رئیس کل دادگستری استان مازندران در این بازدید چند ساعته بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.