حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
شناسه : 42545

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی صبح روز دوشنبه ۲ مردادماه از محاکم کیفری دو و شعب اجرای احکام کیفری مستقر در مجتمع شهید بهشتی ارومیه بازدید کرد. رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در این بازدید ضمن حضور در شعب محاکم کیفری و اجرای احکام کیفری و بررسی تعدادی از پرونده‌ها با […]

پ
پ

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی صبح روز دوشنبه ۲ مردادماه از محاکم کیفری دو و شعب اجرای احکام کیفری مستقر در مجتمع شهید بهشتی ارومیه بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در این بازدید ضمن حضور در شعب محاکم کیفری و اجرای احکام کیفری و بررسی تعدادی از پرونده‌ها با قضات و کارکنان دیدار و گفتگو کرد و در جریان امور و وضعیت رسیدگی‌ها قرار گرفت.

عتباتی حین بازدید از شعب با تعدادی از مراجعان هم دیدار و به درخواست‌های آن‌ها رسیدگی و در مورد آن‌ها دستورات لازم را صادر کردند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی هدف از بازدید را بررسی وضعیت عملکردی محاکم و اطلاع از مشکلات و نیازمندی‌های همکاران عنوان کرد و گفت: بازدید از شعب علاوه بر روحیه بخشی به همکاران موجب اطلاع از وضعیت موجود و کمک برای رفع مشکلات است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.