حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
شناسه : 42435

حیدر آسیابی اظهار کرد: در ادامه تلاش‌های حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان برای مبارزه با فساد، فردی مدعی اعمال نفوذ در پرونده‌های قضایی در شهرستان گرگان شناسایی و دستگیر شد. رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این کارچاق کن مدعی شده بود به دلیل آشنایی با یکی از قضات می‌تواند در ازای دریافت ۶۰۰ میلیون تومان […]

پ
پ

حیدر آسیابی اظهار کرد: در ادامه تلاش‌های حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان برای مبارزه با فساد، فردی مدعی اعمال نفوذ در پرونده‌های قضایی در شهرستان گرگان شناسایی و دستگیر شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این کارچاق کن مدعی شده بود به دلیل آشنایی با یکی از قضات می‌تواند در ازای دریافت ۶۰۰ میلیون تومان در پرونده ارثیه ده‌ها میلیارد تومانی به نفع یکی از طرفین، اعمال نفوذ کند.

آسیابی تصریح کرد: با رصد اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان این کارچاق کن هنگام دریافت پیش پرداخت، دستگیر و روانه زندان شد.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: تحقیق و بررسی‌های حفاظت و اطلاعات دادگستری استان نشان داد، این کارچاق کن با هیچ یک از قضات دادگستری استان، ارتباط ندارد.

آسیابی گفت: سال گذشته با تلاش‌های حفاظت و اطلاعات دادگستری استان ۸۱ کارچاق کن، کارشناس و وکیل متخلف و باند شاهدان دروغین، شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان توصیه کرد: به افرادی که مدعی حل مشکل آنان از راه‌های غیرقانونی و در ازای دریافت پول در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه هستند، اعتماد نکنند.

وی گفت: مردم می‌توانند شکایت، انتقاد، پیشنهاد و تخلف‌های احتمالی که در دادگستری و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه مشاهده می‌کنند را به شماره تلفن ۱۵۸۰ اطلاع دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.