حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
شناسه : 42442

طبق روال هر هفته، جلسه ملاقات مردمی مسئولان دادسرای بندرعباس در دفتر کار دادستان مرکز استان هرمزگان برگزار شد و طی آن علیرضا احمدی منش و معاونین وی به مشکلات و درخواست‌های ۹۲ نفر از مراجعین، رسیدگی کردند. مهمترین درخواست‌های متقاضیان ملاقات مردمی با دادستان بندرعباس و معاونان وی عبارت بود از رفع اطاله دادرسی، […]

پ
پ

طبق روال هر هفته، جلسه ملاقات مردمی مسئولان دادسرای بندرعباس در دفتر کار دادستان مرکز استان هرمزگان برگزار شد و طی آن علیرضا احمدی منش و معاونین وی به مشکلات و درخواست‌های ۹۲ نفر از مراجعین، رسیدگی کردند.

مهمترین درخواست‌های متقاضیان ملاقات مردمی با دادستان بندرعباس و معاونان وی عبارت بود از رفع اطاله دادرسی، رسیدگی به مشکلات اجرای احکام و درخواست اعطای مرخصی، استفاده از تسهیلات ارفاقی و معرفی به کمیسیون عفو و تخفیف مجازات برای محکومان حبس که پس از استماع اظهارات متقاضیان و مطالعه پرونده از سوی دادستان و معاونان وی، در خصوص هر مورد دستورات لازم در چارچوب ضوابط قانونی صادر شد.

دیدار مردمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و معاونین وی در راستای بند ذ ماده ۱۶ دستورالعمل حفظ کرامت و ارزش‌های انسانی در قوه قضاییه، تکریم ارباب رجوع، حفظ حقوق شهروندی مراجعان و خدمت رسانی مطلوب به مردم انجام می‌شود.

گفتنی است؛ متقاضیان می‌توانند برای دریافت نوبت و حضور در جلسه دیدار مردمی دادسرای بندرعباس به سامانه نوبت دهی الکترونیک به نشانی my. adliran. ir مراجعه کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.