حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
شناسه : 42397

حسن خانجانی موقر در مسجد موسی ابن جعفر (ع)، اظهار کرد: با وجود اینکه سال‌ها کسبه مرتبط با مکانیکی و تعمیرکاران خودرو در این محل فعالیت دارند، اما یک سالی است که اهالی به دلیل ایجاد سر و صدا و یا ترافیک به واسطه استقرار این کسبه گله دارند. وی افزود: از یک سو هم […]

پ
پ

حسن خانجانی موقر در مسجد موسی ابن جعفر (ع)، اظهار کرد: با وجود اینکه سال‌ها کسبه مرتبط با مکانیکی و تعمیرکاران خودرو در این محل فعالیت دارند، اما یک سالی است که اهالی به دلیل ایجاد سر و صدا و یا ترافیک به واسطه استقرار این کسبه گله دارند.

وی افزود: از یک سو هم حق با اهالی است و نباید در حقشان اجحاف شود و از سویی هم حق با صاحبان این مشاغل است چرا که نباید مانعی برای کسب و کار و درآمدشان ایجاد کنیم.

دادستان همدان با اشاره به رفتار تبعیض آمیز شهرداری که زمینه ساز فساد شده، تصریح کرد: نمی‌شود که شهرداری در سطح شهر بیاید و با چهار نفر برخورد کند و ۱۰۰ نفر را رها کند، بنده با هر اقدام بدون ملاحظه کامل قانون و قشری نگری مخالف هستم.

خانجانی موقر ادامه داد: اگر شهرداری اقدامات پیشگیرانه را برای استقرار محلی مناسب برای این گونه کسبه و مشاغل فراهم می‌ساخت شاهد این چنین مشکلاتی نبودیم.

وی با تأکید بر اینکه تنش بین اهالی و مکانیکی‌ها دردی را دعوا نمی‌کند، گفت: شهرداری مؤظف است هرچه سریعتر نسبت به جانمایی محلی برای ساماندهی کسبه مرتبط با مکانیکی و تعمیرکاران سطح شهر اقدام کند تا آنان بتوانند فعالیت خود را ادامه دهند، چرا که بدون تردید خود مردم هم به خدمات مکانیکی نیازمند هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.