حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
شناسه : 42369

 حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در شانزدهمین دیدار مردمی مسئولان قضایی استان فارس در سال جاری ضمن بررسی درخواست‌ها و مطالبات مردمی پرونده ۷۴ نفر از مراجعان را بررسی کرد. رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه این ملاقات عمومی با بیان اینکه دستگاه قضایی یکی از سازمان‌هایی است که بیشترین مراجعات مردمی را دارد […]

پ
پ

 حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در شانزدهمین دیدار مردمی مسئولان قضایی استان فارس در سال جاری ضمن بررسی درخواست‌ها و مطالبات مردمی پرونده ۷۴ نفر از مراجعان را بررسی کرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه این ملاقات عمومی با بیان اینکه دستگاه قضایی یکی از سازمان‌هایی است که بیشترین مراجعات مردمی را دارد گفت: برنامه ریزی‌هایی انجام شده در مجموعه قضایی استان به نحوی است که ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات قضایی افزایش یابد.

وی ضمن تأکید بر اصلاح الگو‌های رفتاری با مراجعان، حُسن خلق در برخورد با ارباب رجوع را یکی از اولویت‌های مجموعه قضایی فارس و از جمله برنامه‌های هدفمند و مدیریتی خواند و تصریح کرد: مهمترین عامل موفقیت در نظام اداری و خدمت رسانی به مردم در همه حوزه‌ها ارتباط و تعامل با مردم است که مسئولان قضایی و قضات همواره باید بر بهبود این روند تمرکز و تأکید داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان فارس حضور در جمع مردم و دیدار‌های متعدد چهره به چهره با اقشار گوناگون در استان فارس را یکی از نقاط قوت دادگستری استان خواند و تصریح کرد: با متحول شدن نحوه ارائه خدمات قضایی تلاش خواهیم کرد رسیدگی به درخواست‌های مردمی از طریق فضای مجازی و لینک‌های برخط را تقویت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با تأکید بر اینکه بررسی مشکلات مردمی و صدور دستورات در قالب دیدار‌های عمومی نیز خارج از چارچوب قانون نیست خاطر نشان کرد: ما در دستگاه قضایی در صددیم تا با اجرای سریع و به موقع قانون و احکام قضایی، اعتماد مردم نسبت به دستگاه قضایی را پیش از پیش افزایش دهیم.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه در راستای اجرای سیاست‌های قوه قضائیه وسند تحول قضایی، تکریم و احترام ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی مراجعان دیدار‌های مردمی در سراسر استان به صورت منظم و هفتگی برگزار می‌گردد افزود: یکی از مهم‌ترین آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع) خدمت به مردم و جامعه است.

متقاضیان ملاقات عمومی با رئیس کل دادگستری فارس می‌توانند شنبه و یکشنبه هر هفته در ساعات اداری با در دست داشتن آرا و مستندات خود به دفتر قاضی حوزه ریاست دادگستری فارس واقع در میدان شهدا مراجعه و نسبت به اخذ نوبت ملاقات اقدام کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.