حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
شناسه : 42351

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: در پی ضرب الاجل تعیین شده از سوی دستگاه قضایی، از تعداد ۷ هزار کارت سوخت معطل مانده در ادارات پست، تعداد ۵ هزار و ۸۵ مورد از آنها تحویل مالکین شده است و در خصوص یکهزار و ۹۱۵ عدد کارت باقی مانده که نشانی مالکین آنها […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: در پی ضرب الاجل تعیین شده از سوی دستگاه قضایی، از تعداد ۷ هزار کارت سوخت معطل مانده در ادارات پست، تعداد ۵ هزار و ۸۵ مورد از آنها تحویل مالکین شده است و در خصوص یکهزار و ۹۱۵ عدد کارت باقی مانده که نشانی مالکین آنها ناقص بوده نیز بر اساس شماره پلاک خودروها تلاش برای شناسایی و تحویل کارت های سوخت ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: مجموع نازل های جایگاه های سوخت در استان هرمزگان یک هزار و ۸۰۰ عدد می باشد که در جریان بازدید انجام شده مشخص شد تعداد ۶۳۰ عدد از آنها معیوب و غیر قابل استفاده است و با صدور دستور قضایی در این خصوص ضمن تعمیر ۵۰۰ نازل، هم اکنون این نازل ها در مدار عرضه قرار گرفته و در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی افزود: در خصوص تعداد ۱۳۰ نازل باقی مانده نیز پیگیری ها به منظور راه اندازی مجدد آنها ادامه دارد که به گفته کارشناسان، به دلیل پراکندگی جایگاه‌های سوخت در استان و لزوم حضور کارشناسان فنی، رفع صد درصدی این مشکل مقداری زمان‌بر خواهد بود.

قهرمانی همچنین با بیان اینکه هم اکنون در نتیجه تشدید نظارت ها و ذخیره سازی مناسب سوخت، هیچ مشکلی از نظر تأمین بنزین مورد نیاز در استان وجود ندارد، گفت: به زودی با هدف صحت سنجی و ارزیابی و نظارت مضاعف جهت شفاف سازی در مصرف سوخت، تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت به دستگاه های فلومتر مجهز می شوند که روند اجرای این طرح نیز آغاز شده و طی روزهای آینده تکمیل خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد: در نتیجه تمهیدات اتخاذ شده از سوی دستگاه قضایی و همکاری بسیار خوب استانداری هرمزگان و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی با اختصاص چهار جایگاه سوخت به عرضه بنزین با کارت آزاد در بندرعباس، تردد خودروها تا حدودی روان‌تر شده و تلاش ها برای رفع کامل این مشکل ادامه دارد.

گفتنی است؛ ۱۳ تیرماه با حضور رئیس کل دادگستری هرمزگان و معاون دادستان بندرعباس در تعدادی از جایگاه های پُر ازدحام این شهر، ۵ دستور ویژه قضایی برای جلوگیری از معطلی مردم در پمپ بنزین‌ها صادر شد تا با استفاده از تیم های ویژه ای جهت نظارت، ضمن برطرف شدن صفوف انتظار و رفع گره ترافیکی، تردد خودروها، روان و عادی شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.