حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
شناسه : 42287

صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از منطقه ملاشیه اهواز بازدید کرد و در این بازدید میدانی از منطقه ملاشیه و روستا‌های اطراف آن (دب حردان و شموسی) صورت گرفت، اقدامات ادارات ذی‌ربط در خصوص رفع مشکل قطعی آب این مناطق، بررسی شد. صادق جعفری چگنی گفت: دادسرا‌های عمومی و انقلاب […]

پ
پ

صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از منطقه ملاشیه اهواز بازدید کرد و در این بازدید میدانی از منطقه ملاشیه و روستا‌های اطراف آن (دب حردان و شموسی) صورت گرفت، اقدامات ادارات ذی‌ربط در خصوص رفع مشکل قطعی آب این مناطق، بررسی شد.

صادق جعفری چگنی گفت: دادسرا‌های عمومی و انقلاب استان از باب نظارت بر حقوق عامه، بر مشکلات موجود در مناطق و عملکرد مدیران دستگاه اجرایی در این خصوص نظارت کرده و در صورت قصور یا ترک فعل از سوی آنان، طبق قانون با متخلفین برخورد خواهد شد که طی روز‌های اخیر در این خصوص نیز تذکراتی به برخی مدیران داده شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.