حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
شناسه : 42290

حجت الاسلام والمسلمین اکبری  از خلع ید ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر از اراضی ملی از دست متصرفان در شهرستان گلوگاه و بخش کجور خبر داد و گفت: حفظ حقوق انفال و بیت المال را از مهمترین دغدغه‌های دستگاه قضایی بوده و اراضی ملی بسیار با ارزش است و همه باید در حفظ و صیانت […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین اکبری  از خلع ید ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر از اراضی ملی از دست متصرفان در شهرستان گلوگاه و بخش کجور خبر داد و گفت: حفظ حقوق انفال و بیت المال را از مهمترین دغدغه‌های دستگاه قضایی بوده و اراضی ملی بسیار با ارزش است و همه باید در حفظ و صیانت از منابع طبیعی تلاش کنند. 

وی ضمن قدردانی از زحمات حافظان منابع طبیعی اظهار کرد: مشکلاتی در اجرای احکام قضایی مرتبط با خلع ید در برخی ادارات مرتبط وجود دارد که باید با اتخاذ تدابیر ویژه در خصوص رفع موانع و مشکلات پیش رو در روند برخی از اجرای حکم‌ها چاره اندیشی شود. 

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: در اجرای دادنامه قطعی صادره از دادگاه عمومی حقوقی شهرستان گلوگاه موضوع پرونده اجرایی واحد اجرای احکام مدنی این دادگستری، مقدار ۱۰ هزار متر مربع از اراضی ملی واقع در روستای نصرت آباد شهرستان گلوگاه خلع ید و به اداره منابع طبیعی شهرستان گلوگاه تحویل شد. 

وی همچنین از رفع تصرف از اراضی ملی در روستای سما طبق تبصره ذیل ماده ۵۵ توسط مسوول و مأمورین واحد منابع طبیعی دوآب بخش کجور به متراژ ۱ هزارو ۵۰۰ متر مربع ۱۵۰۰ متر خبر داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.