حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶
شناسه : 42198

محمد جعفر عبدالهی بیان کرد: با ابلاغ دستورالعمل رئیس قوه قضائیه مبنی بر نظارت بر عملکرد ضابطان به دادستان‌های عمومی و انقلاب دستور داده شد، تا مراجع نظارتی ضمن تشدید نظارت‌ها، مبحث احیای حقوق عامه که دارای مصادیق مختلفی است را پیگیری کنند. وی افزود: در همین راستا صبح امروز دو نفر از کارکنان، یک […]

پ
پ

محمد جعفر عبدالهی بیان کرد: با ابلاغ دستورالعمل رئیس قوه قضائیه مبنی بر نظارت بر عملکرد ضابطان به دادستان‌های عمومی و انقلاب دستور داده شد، تا مراجع نظارتی ضمن تشدید نظارت‌ها، مبحث احیای حقوق عامه که دارای مصادیق مختلفی است را پیگیری کنند.

وی افزود: در همین راستا صبح امروز دو نفر از کارکنان، یک نهاد عمومی توسط نهاد‌های امنیتی حوزه قضایی شاهرود شناسایی و دستگیر و به دادسرای عمومی و انقلاب آن شهرستان معرفی و با تشکیل پرونده قضایی منجر به صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شدند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: این افراد با دخل و تصرف غیر مرتبط در بیت المال و افساد مالی زمینه فساد اداری را ایجاد می‌کردند.

عبدالهی گفت: خط قرمز دستگاه قضایی حفظ امنیت و بلکه بهبود ارائه خدمات توسط تمامی سازمان‌ها و نهاد‌ها به شهروندان استان سمنان است. برخورد سخت، قاطع و عبرت آموز در این پرونده‌ها اتفاق خواهد افتاد تا موجب سلب اعتماد مردم به بدنه نظام نشود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.