حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷
شناسه : 42176

حیدر آسیابی در جمع مدیران ارشد اداره کل بازرسی استان گلستان با بیان این که برخی مدیران اجرایی با بهانه نگرانی از دستگاه‌های نظارتی در انجام تکالیف خود کوتاهی می‌کنند، گفت: هیچ کم کاری تحت این عنوان از دستگاه‌ها پذیرفته نیست و اتفاقا مدیری که سلامت کار می‌کند سازمان بازرسی را در کنار خود برای […]

پ
پ

حیدر آسیابی در جمع مدیران ارشد اداره کل بازرسی استان گلستان با بیان این که برخی مدیران اجرایی با بهانه نگرانی از دستگاه‌های نظارتی در انجام تکالیف خود کوتاهی می‌کنند، گفت: هیچ کم کاری تحت این عنوان از دستگاه‌ها پذیرفته نیست و اتفاقا مدیری که سلامت کار می‌کند سازمان بازرسی را در کنار خود برای پیشبُرد بهتر امور می‌بیند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: سازمان بازرسی با نظارت بر حُسن اجرای قوانین، محرک و پیشران دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی با بیان این که کم کاری دستگاه ها، جزو موارد ترک فعل است افزود: از اداره کل بازرسی استان می‌خواهیم این موارد را به دادستان‌ها گزارش کنند.

آسیابی همچنین خاطرنشان کرد: بدنه قوی کارشناسی سازمان بازرسی بر سلامت دستگاه‌های اجرایی اثرگذار است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.