حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵
شناسه : 42193

تفاهم‌نامه‌ای مشترک میان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز و ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان در راستای ارتقاء فرهنگ قانون مداری و توسعه‌ی اقدامات پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی منعقد شد. در قالب این همکاری مشترک که به امضای فرید نجف‌نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع […]

پ
پ

تفاهم‌نامه‌ای مشترک میان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز و ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان در راستای ارتقاء فرهنگ قانون مداری و توسعه‌ی اقدامات پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی منعقد شد.

در قالب این همکاری مشترک که به امضای فرید نجف‌نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز و علی اسلام‌خواه رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان رسید، طرفین مأموریت یافتند تا با استفاده از ظرفیت موکب‌ها و گروه‌های جهادی، جهت اطلاع‌رسانی و آموزش آحاد جامعه درخصوص علل و عوامل وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی و ارائه آگاهی‌های پیشگیرانه تلاش کنند.

اعزام قضات، وکلا و مشاوران حقوقی به منظور آموزش موکب‌ها، گروه‌های جهادی و پرسنل ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز با هدف پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی نیز دیگر رسالتی است که معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز ذیل این تفاهم‌نامه بر عهده دارد.

فرید نجف‌نیا دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز اظهار کرد: تحقیقات و بررسی‌ها در هزینه‌های وقوع جرم نشان می‌دهد که هزینه اجرای برنامه‌های پیشگیرانه، بسیار کمتر از زیانی است که وقوع جرم به لحاظ مادی و معنوی به جامعه وارد می‌کند و اقدامات پیشگیرانه می‌تواند باعث ارتقاء سطح سلامت و تعالی اجتماعی شهروندان شود.

وی افزود: به منظور هماهنگی بیشتر و پیشبرد و عملیاتی کردن مفاد این تفاهم نامه، هر یک از طرفین فردی را به عنوان نماینده تعیین کردند و زمینه‌های اجرای برنامه‌های مذکور فراهم شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.