حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
شناسه : 42189

 یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان همدان حمایت از تولیدکنندگان است و در این زمینه اقدامات گسترده‌‎ای در راستای سیاست‎های ابلاغی رئیس قوه قضاییه در حوزه تولید و احیای کارخانه‎ها و همچنین واحد‌های تولیدی است. حسن خانجانی موقر دادستان همدان در خصوص اقدامات صورت گرفته قضایی در حوزه احیای کارخانه‏ها و واحد‌های تولیدی در استان […]

پ
پ

 یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان همدان حمایت از تولیدکنندگان است و در این زمینه اقدامات گسترده‌‎ای در راستای سیاست‎های ابلاغی رئیس قوه قضاییه در حوزه تولید و احیای کارخانه‎ها و همچنین واحد‌های تولیدی است.

حسن خانجانی موقر دادستان همدان در خصوص اقدامات صورت گرفته قضایی در حوزه احیای کارخانه‏ها و واحد‌های تولیدی در استان همدان، اظهار کرد: در یک سال اخیر علاوه بر احیای ۱۰ کارخانه، برای رفع موانع تولید و مشکلات ۶۰ کارخانه نیز دستوراتی صادر شده است.

وی افزود: با راه اندازی مجدد واحد‌های تولیدی و یا رفع موانع موجود بر سر راه آن‏ها از بیکاری بیش از هزار کارگر جلوگیری به عمل آمده است.

دادستان همدان با اشاره به احیای کامل کارخانه کیمیا پنیر قهاوند، بیان کرد: در حال حاضر این کارخانه فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد و بنا دارد حتی بر تعداد کارگران خود نیز بی‌افزاید.

تعطیلی کارخانه به دلیل عدم پرداخت اقساط و بدهی‏های بانکی

ظفری مدیرعامل کارخانه کیمیا پنیر قهاوند اظهار کرد: سال ۱۳۹۱ به دلایل مختلف این کارخانه با مشکلات مالی روبرو شد و توان پس دادن اقساط بانکی خود را نداشتیم که در نهایت به بهانه معوقات، یکی از بانک‌های عامل با وجود ۵۰ تن محصول تولیدی از ما شکایت و در ادامه کارخانه تعطیل و کارگران بسیاری نیز بیکار شدند.

وی افزود: حتی عوامل بانک اجازه تخلیه تولیدات را ندادند تا اینکه تمام زحمات کارگران فاسد و دور ریخته شد و کسی نیز در این رابطه پاسخگو نشد، به دنبال رفع گرفتاری‌هایمان بودیم تا اینکه در سال ۱۳۹۶ بخشی از مشکلات حل شد، اما با این حال اجازه بهره برداری از شرکت را نداشتیم.

مدیرعامل کارخانه کیمیا پنیر قهاوند تصریح کرد: چهار سال دیگر هم کارخانه ما با آن همه تجهیزات به روز و میلیارد‌ها تومان سرمایه به طور کامل تعطیل بود تا اینکه در سال ۱۴۰۰ مجدد بانک‌های عامل بر سر ما آوار شدند و نزدیک بود همان دارایی‌های ما را نیز مصادره کنند و کارخانه نابود شود.

ظفری گفت: به همت برگزاری جلسات مکرر دادستان همدان و بازدید‌های میدانی وی از کارخانه و همچنین اخذ مهلت چندین ماهه از بانک عامل، توانستیم مجددا کارخانه را احیا کنیم. 

اشتغال مجدد ۴۰ کارگر در کارخانه کیمیا پنیر قهاوند پس از احیای کامل

وی ادامه داد: با فعالیت مجدد کارخانه کیمیا پنیر قهاوند، ۴۰ کارگر بر سر کار آمدند و با فروش محصولات بخش عظیمی از بدهی‌های خود را پرداخت کردیم و این روز‌ها به دنبال افزایش ظرفیت تولید هستیم تا جایی که بنا داریم تا پایان سال جاری حتی تعداد کارگران را به بیش از ۴ برابر و حدود ۱۷۰ نفر برسانیم.

مدیرعامل کارخانه کیمیا پنیر قهاوند تصریح کرد: در حال حاضر روزانه با ورود ۵۰ تن شیر به کارخانه، بیش از هزار سطل ۱۰ کیلویی و ۵ هزار سطل یک کیلو و نیمی پنیر تولید می‌شود.

ظفری با قدردانی از تلاش‌های بی وقفه دادستان همدان برای نجات کارخانه تعطیل شده خود، گفت: راهکار‌های قانونی دادستان همدان هم کارخانه را از تعطیلی کامل رهایی بخشید و هم برای افراد بسیاری فرصت شغلی ایجاد کرد. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.