حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
شناسه : 42146

 محمد جعفر عبدالهی اظهار کرد: حمایت از تولید، اشتغال آفرینی و مهار تورم و بلکه حمایت از سرمایه گذاری از عوامل مهم در جهت رشد و شکوفایی هر منطقه است.  رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: موضوع اشتغال، کارآفرینی و حمایت از تولید و سرمایه گذاری به منظور رشد و شکوفایی اقتصادی و ایجاد فضای […]

پ
پ

 محمد جعفر عبدالهی اظهار کرد: حمایت از تولید، اشتغال آفرینی و مهار تورم و بلکه حمایت از سرمایه گذاری از عوامل مهم در جهت رشد و شکوفایی هر منطقه است. 

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: موضوع اشتغال، کارآفرینی و حمایت از تولید و سرمایه گذاری به منظور رشد و شکوفایی اقتصادی و ایجاد فضای کسب و کار به عنوان یکی از اولویت‌های سند تحول و تعالی قضایی بشمار می‌آید که به مسئولان حوزه‌های قضایی تاکید شده به صورت جدی و عملیاتی با احصاء مشکلات واحد‌های تولیدی، حمایت‌های قضایی را برای ایجاد و راه اندازی آن واحد‌های اقتصادی دریغ نداشته باشند.

عبدالهی در ادامه افزود: حمایت‌های قانونی از واحد تولیدی پروتئین سازی دام و طیور در میامی نتیجه بخش بوده و تأمین خوراک دام و طیور آن منطقه به مرحله خودکفایی رسیده است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان خاطر نشان کرد: این واحد تولیدی با اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ۳۴ نفر و تولید روزانه ۱۲۰ تن خوراک دام وطیور در یک شیفت کاری، اهالی منطقه میامی را در تامین مواد مورد نیاز، توانمند و بی نیاز از تردد به شهر‌های همجوار کرده است.

وی به حمایت‌های قضایی اشاره کرد: این شرکت در مسیر راه اندازی با مشکلاتی مواجه بود که به مسئولان قضایی میامی تاکید شده بود مسائل پیش روی آن واحد تولید را شناسایی و با طرح در ستاد تسهیل و حمایت از تولید شهرستان تا رفع موانع، حمایت‌های قضایی را ادامه دهند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان عنوان کرد: برخی مشکلات از سوی مدیرعامل آن شرکت مطرح شد و دستورات قانونی لازم برای رفع آن مسائل صادر و امید است ضمن افزایش ظرفیت نیروی کار و شیفت‌های تولید محصولات، رونق اشتغال و اقتصاد در منطقه میامی با رشد بیش از پیش همراه شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.