حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
شناسه : 42137

 دادستان تهران و جمعی از معاونان ایشان شامگاه دیروز سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد امام صادق (ع)، واقع در محله صادقیه با نمازگزاران دیدار و به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی کردند. در این برنامه که در اجرای منویات مقام معظم رهبری […]

پ
پ

 دادستان تهران و جمعی از معاونان ایشان شامگاه دیروز سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد امام صادق (ع)، واقع در محله صادقیه با نمازگزاران دیدار و به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی کردند.

در این برنامه که در اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی رئیس قوه قضائیه در خصوص افزایش ارتباطات مردمی و کاهش فاصله مقامات قضایی با مردم برگزار شد؛ چهار تن از معاونان ستادی دادستان به همراه سرپرستان نواحی ۲، ۳۱ و ۳۳ دادسرای عمومی و انقلاب تهران، از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست‌های حقوقی و قضایی مردم قرار گرفته و ارشادات قضایی لازم را ارانه کردند.

دادستان تهران و معاونان وی در نواحی ۳۲ گانه دادسرای عمومی و انقلاب تهران، طبق برنامه زمان بندی از پیش تعیین شده از سوی دادستانی تهران، تا پایان سال جاری، هر ماه حداقل با حضور در یکی از مساجد واقع در حوزه قضایی تحت مدیریت، با نمازگزاران دیدار و به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی می‌کنند.

برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادستان تهران نیز روز‌های چهارشنبه هر هفته در ساختمان دادسرای مرکز واقع در میدان ۱۵ خرداد، برگزار می‌شود و دادستان و معاونان ایشان در دیدار چهره به چهره با مراجعان دستورات و راهنمایی‌های لازم را برای تسریع در حل مشکلات صادر می‌کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.