حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
شناسه : 42130

 رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بازدید از قسمت‌های مختلف شرکت وطن زرین بوشهر از نزدیک در جریان نوع فعالیت‌ها و خدمات این واحد تولیدی استان قرار گرفت. مهدی مهرانگیز در این بازدید به اجرای منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص اقتصاد مقاومتی و رفع موانع و مشکلات شرکت‌های تولیدی […]

پ
پ

 رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بازدید از قسمت‌های مختلف شرکت وطن زرین بوشهر از نزدیک در جریان نوع فعالیت‌ها و خدمات این واحد تولیدی استان قرار گرفت.

مهدی مهرانگیز در این بازدید به اجرای منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص اقتصاد مقاومتی و رفع موانع و مشکلات شرکت‌های تولیدی و صنعتی و دانش بنیان و اشتغال اشاره کرد و گفت: دستگاه قضایی استان در این خصوص اهتمام ویژه داشته و با برگزاری جلسات متعدد موجبات راه اندازی مجدد و جلوگیری از تعطیلی چندین شرکت را فراهم آورده است وهمچنان این مهم را با جدیت دنبال می‌کند.

وی در ادامه در خصوص مشکلات مطرح شده توسط مدیرعامل گروه صنعتی وطن زرین گفت: مشکل اصلی این شرکت در حال حاضر در ۳ پروژه «پرورش ماهی، عمل آوری و بهربرداری» با ارزش سرمایه گذاری معادل ۸۰۰ میلیارد تومان توسط بانک کشاورزی است که پرونده قضایی نیز به همین منظور در یکی از محاکم استان در حال رسیدگی است و در این خصوص دستور تسریع در رسیدگی صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: در این شرکت تعداد یک هزار و ۸۴۲ نفر مشغول به کار هستند که با رایزنی‌های صورت گرفته در خصوص رفع این مشکل برای تعداد ۸۰۰ نفر دیگر نیز در پروژه‌های مذکورایجاد اشتعال می‌شود.

مهرانگیز گفت: در این بازدید مقرر شد برخی از مشکلات سایر واحد‌های این مجموعه در خصوص رفع محدودیت‌های بیمه‌ای و یا مالیاتی در چارچوب قانون مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم ایجاد امنیت پایدار و امنیت سرمایه گذاری در استان، گفت: دستگاه قضایی استان بوشهر در راستای تامین امنیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری در چارچوب قانون با حمایت حقوقی و قضایی زمینه فعالیت فعالان اقتصادی را فراهم می‌آورد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.