حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
شناسه : 42079

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی  پیرامون این پرونده اظهار کرد: ۴ ماه پیش درگیری و نزاعی در اهواز بین ۲ عشیره رخ می‌دهد که منجر به مجروح شدن خانمی می‌شود و این حادثه باعث تشدید اختلافات فی مابین آنان می‌گردد. وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از ادامه اختلاف بوجود آمده و […]

پ
پ

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی  پیرامون این پرونده اظهار کرد: ۴ ماه پیش درگیری و نزاعی در اهواز بین ۲ عشیره رخ می‌دهد که منجر به مجروح شدن خانمی می‌شود و این حادثه باعث تشدید اختلافات فی مابین آنان می‌گردد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از ادامه اختلاف بوجود آمده و به منظور رفع کدورت‌ها بین این ۲ عشیره، اعضای شورای حل اختلاف ویژه عشایر در راستای وظیفه ذاتی خود که اصلاح ذات البین است، به پرونده ورود و اقدامات لازم جهت حل و فصل موضوع انجام دادند.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان خاطر نشان کرد: اعضای شورای حل اختلاف ویژه عشایر با تشکیل چندین جلسه بین بزرگان ۲ عشیره برگزار که خوشبخانه تلاش و کوشش جهادی این عزیزان به ثمر نشست و این ۲ عشیره با تاسی به مولای متقیان حضرت امام علی (ع) و ایام الله دهه مبارک ولایت با هم مصالحه و این پرونده با صلح و سازش مختومه شد.

حجت الاسلام والمسلمین امانت بهبهانی در ادامه گفت: یکی از مهمترین شاخص فاخر و عامل اصلی گسترش و ترویج فرهنگ صلح و سازش بین مردم خوزستان، ولایی بودن این مردم و همچنین اعتقاد راسخ و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام می‌باشد که همواره در اکثر پرونده‌ها اختلاف بین آنان، با تاسی به یکی از ائمه اطهار منتهی به صلح و سازش می‌انجامد و این بسیار ارزشمند است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.