حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
شناسه : 42089

هجدهمین برنامه ملاقات مردمی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در مجتمع‌های قضایی تهران در سال جاری در راستای «تکریم ارباب رجوع» و استماع «بدون واسطه» مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان در مجتمع قضایی شهید مطهری برگزار شد. یحیی جعفری در این برنامه ضمن دیدار با برخی از پرسنل قضایی و اداری و تقدیر […]

پ
پ

هجدهمین برنامه ملاقات مردمی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در مجتمع‌های قضایی تهران در سال جاری در راستای «تکریم ارباب رجوع» و استماع «بدون واسطه» مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان در مجتمع قضایی شهید مطهری برگزار شد.

یحیی جعفری در این برنامه ضمن دیدار با برخی از پرسنل قضایی و اداری و تقدیر از زحمات همکاران پرتلاش در این مجتمع با بررسی اظهارات، لوایح و مطالعه پرونده‌های قضایی مرتبط با هدف حل مشکلات اعلامی، دستورات و ارشادات لازم را در خصوص دقت و سرعت در رسیدگی به مشکلات مراجعان صادر کرد.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران گفت: خدمت به مردم نعمت الهی و خستگی در این راه کفران نعمت است.

وی بیان کرد: وقتی بزرگان نظام، دستگاه قضایی را ملجأ و پناهگاه مردم توصیف می‌کنند پس باید مردم در مراجعه به این قوه و مرجع قضایی احساس امنیت و عدالت کنند.

جعفری گفت: اطاله دادرسی حتی کام فردی را که به حق خود رسیده را تلخ می‌کند و لذا شیرینی اجرای عدالت در سرعت و زود هنگام بودن استیفای حق است.

رئیس کل محاکم تهران اظهار کرد: در صدور آراء باید دقت شود تا پرونده در مرحله اجرا با اشکال، ابهام یا مانع در اجرا مواجه نشود که هم موجب اطاله می‌شود و هم اجرای رای و استیفای حق را با چالش مواجه می‌سازد.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران را در جریان این بازدید و برنامه ملاقات مردمی، ابراهیم کرمی معاون امور اجرای احکام مدنی رئیس کل محاکم، مظفر زارع سرپرست مجتمع قضایی شهید مطهری، موسوی معاون اجرای احکام مجتمع، مهدی فلاح مدیر دفتر کل محاکم تهران و زاهد پور مدیر دفتر کل این مجتمع همراهی کردند.


نوزدهمین ملاقات مردمی رئیس کل دادگاه‌های عمومی وانقلاب تهران در مجتمع‌های قضایی تهران، روز یکشنبه ۲۵ تیرماه در مجتمع قضایی شهید محلاتی برگزار می‌شود که مراجعین به این واحد قضایی جهت ثبت نوبت و اطلاعات بیشتر می‌تواند به دفترکل این مجتمع مراجعه فرمایند.

با حضور رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به همراه معاونان قضایی_ستادی، سرپرستان و جانشینان مجتمع‌های قضایی ۲۴ گانه تهران بزرگ، با اشکال مختلفی از جمله (ملاقات‌های مردمی برنامه ریزی شده هفتگی (استانی، ستاد محاکم و مجتمع‌ها)، دیدار مستقیم و بدون واسطه با مراجعه‌کنندگان در دفتر کار بصورت روزانه، بازدید و ملاقات با زندانیان، حضور در میز‌های خدمت ویژه مساجد، نماز جمعه، مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه) خدمت‌رسانی قضایی و حقوقی به مراجعین مردمی در محاکم تهران بصورت مستمر در حال انجام است. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.