حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
شناسه : 42009

در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه در خصوص ارتقاء سلامت قضایی و اداری دستگاه قضا، جلسه مسئولان و واحد‌های نظارتی دادگستری استان هرمزگان به ریاست مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان با اولویت صیانت از همکاران قضایی و اداری برگزار شد.  رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این جلسه اظهار کرد: اهمیت نظارت بر کسی […]

پ
پ

در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه در خصوص ارتقاء سلامت قضایی و اداری دستگاه قضا، جلسه مسئولان و واحد‌های نظارتی دادگستری استان هرمزگان به ریاست مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان با اولویت صیانت از همکاران قضایی و اداری برگزار شد. 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این جلسه اظهار کرد: اهمیت نظارت بر کسی پوشیده نیست و اقدامات واحد‌های نظارتی باعث می‌شود تا افرادی که در ذهنشان ایده فساد دارند، از هدف خود صرف نظر کنند.

وی افزود: بنده به مدت چندین سال به صورت متوالی در مراسمات هفته قوه قضاییه در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور داشته ام و ملاحظه کردم که در تمامی این جلسات معظم له به لزوم شناسایی و برخورد با فساد درون قوه اشاره داشتند و این نشانه دغدغه مندی ایشان در این خصوص است. 

قهرمانی با بیان اینکه ۲۹ ایده از منویات مقام معظم رهبری در حوزه مبارزه با فساد را به صورت کتابچه‌ای به تقریر در آورده است، گفت: برخورد با مظاهر فساد سبب امیدواری جامعه خواهد شد و افتخار قوه قضاییه عمل به منویات رهبر معظم انقلاب جهت مقابله بدون تبعیض با فساد حتی درون سیستم قضایی است. 

در ادامه صمد دهقانی و حجت الاسلام مختار صادقی نمایندگان دادسرای انتظامی در امور نظارت و ارزشیابی قضات استان هرمزگان، تأکید کردند جهت پیشگیری از هرگونه تخلف احتمالی ضرورت دارد واحد‌های نظارتی هماهنگی بیشتری در جهت انجام امورات مرتبط با این حوزه به منظور صیانت از قضات استان داشته باشند و خواستار استمرار چنین جلساتی شدند.

همچنین در این جلسه پس از بازخوانی قوانین و دستور العمل‌های واصله از سوی دادسرای انتظامی قضات، در خصوص ارزیابی قضات، مصوب شد ضمن برگزاری دوره آموزشی در خصوص قانون نظارت بر رفتار قضات و آئین نامه اجرای آن برای تمامی قضات استان، برای پرونده‌های بدون بزه دیده خاص، واحد مستقلی پیش بینی شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.