حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
شناسه : 41969

بهادر اسدی معاون توسعه حل اختلاف رئیس کل دادگستری استان کردستان با اعلام این خبر تصریح کرد: در راستای رسالت اصلی شورای حل اختلاف مبنی بر صلح و سازش در جامعه، این اختلاف مالی و تخلیه مغازه با تلاش و کوشش هیات صلح مذکور، منجر به سازش شد. اسدی افزود: طی دو جلسه مذاکره صلح […]

پ
پ

بهادر اسدی معاون توسعه حل اختلاف رئیس کل دادگستری استان کردستان با اعلام این خبر تصریح کرد: در راستای رسالت اصلی شورای حل اختلاف مبنی بر صلح و سازش در جامعه، این اختلاف مالی و تخلیه مغازه با تلاش و کوشش هیات صلح مذکور، منجر به سازش شد.

اسدی افزود: طی دو جلسه مذاکره صلح یاران سنندجی با طرفین دعوی، خوشبختانه قبل از تشکیل پرونده در مرجع قضایی و بصورت کدخدامنشی با پرداخت مبلغ فوق و تعهد تخلیه مغازه و با گذشت خواهان نسبت به قسمتی از طلب خود، حل و فصل شد.

معاون توسعه حل اختلاف استان کردستان با اشاره به اینکه، طی چند ماه اخیر توسط صلح یاران استان پنجمین اختلاف مالی چند میلیارد تومانی به صلح و سازش منجر شد، اضافه کرد: با ورود فعال «صلح یاران» ستاد صبر به عرصه صلح و سازش در جامعه موجبات کاهش ورودی پرونده به دادگستری فراهم شده و نهایتا تحقق دیگر اهداف دستگاه قضایی در سند تحول را بدنبال خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.