حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
شناسه : 41984

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری بیان کرد: ورود به موضوع حقوق عامه و حفظ حقوق بیت المال از جمله وظایف قانونی دستگاه قضایی بوده و دادگستری کل استان مازندران نیز بر این موضوع توجه ویژه‌ای داشته است. رئیس کل دادگستری استان مازندران ادامه داد: بنا به گزارشات رسیده و شکایات مردمی و اعتراض کارخانه‌ها […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری بیان کرد: ورود به موضوع حقوق عامه و حفظ حقوق بیت المال از جمله وظایف قانونی دستگاه قضایی بوده و دادگستری کل استان مازندران نیز بر این موضوع توجه ویژه‌ای داشته است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران ادامه داد: بنا به گزارشات رسیده و شکایات مردمی و اعتراض کارخانه‌ها و معادن در خصوص مشکلات راه دسترسی به جاده اصلی تقاطع کمربندی کیاسر، دستورات لازم برای حل مشکلات جاده دسترسی روستای چالو در بخش چهاردانگه صادر و در این راستا ضمن بازدید میدانی توسط مدعی العموم، جلسات متعددی نیز در این خصوص برگزار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین تاکید کرد: با توجه به برخی اتفاقات از جمله فوت و جراحت چند نفر از اهالی منطقه و تخریب ادوات کشاورزی کشاورزان، یکی از دغدغه‌های دستگاه قضایی استان و مردم منطقه رفع نواقص این جاده دسترسی بوده که در این راستا مقرر شد دستگاه‌های اجرایی ذیربط از جمله اداره کل راه و شهر سازی استان با همکاری دیگر ادارات مرتبط و همراهی و تعامل کارخانه‌ها و معادن فعال در منطقه، ظرف مدت حداکثر دو ماه نسبت به اصلاح و ایمن سازی جاده مذکور منطبق بر استاندارد‌های جاده‌ای اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: رییس حوزه قضایی بخش کیاسر نیز تا تکمیل و به سر انجام رسیدن این موضوع، نظارت کامل را داشته باشد تا از این طریق یکی از دغدغه‌های مهم مردم منطقه از باب حقوق عامه مرتفع شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.