حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
شناسه : 41882

همزمان با دهه امامت و ولایت، حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با حضور در آیین تجلیل از خیران و نیکوکاران استان ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: این ۱۴ مددجو بدهی معادل یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان داشتند که به نیت ۱۴ معصوم و در نتیجه گذشت شکات […]

پ
پ

همزمان با دهه امامت و ولایت، حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با حضور در آیین تجلیل از خیران و نیکوکاران استان ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: این ۱۴ مددجو بدهی معادل یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان داشتند که به نیت ۱۴ معصوم و در نتیجه گذشت شکات و محکوم لهم، قبولی اعسار و کمک‌های خیرین و نیکوکاران و حمایت‌های مالی ستاد دیه استان، در مراسم امروز از زندان‌های خراسان شمالی آزاد شدند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های کلیه عوامل مؤثر در این اقدام خداپسندانه اظهار کرد: بر اثر تلاش‌های صورت گرفته و مذاکرات اصلاحی معمول شکات و محکوم لهم مبلغ ۴۷۰ میلیون تومان از مطالبات خود را بخشیدند و از طرفی مبلغی معادل ۶۲۰ میلیون تومان نیز از طریق ستاد دیه استان و کمک‌های مالی خیران و نیکوکاران و بعلاوه با صدور حکم قضایی در خصوص اعسار و تقسیط بخشی از محکوم به (قبول اعسار محکوم علیه) معادل ۶۸۰ میلیون تومان و همچنین با لحاظ ۳۰ میلیون تومان آورده خانواده‌های مددجویان، موجبات رهایی این زندانیان از حبس فراهم شد.

رئیس کل دادگستری استان همچنین بیان کرد:از مجموع زندانیان آزاد شده موضوع جرائم غیرعمد طی یوم جاری، تعداد ۱۳ نفر مرد و یک نفر زن بودند.

وی خاطرنشان کرد: کار خیر نزد خداوند متعال همواره از اجر فراوانی برخوردار است و ثواب مترتب بر آن نیز با هیچ چیز مادی قابل مقایسه نیست.

وی در پایان ضمن اشاره به اینکه ۸۰ نفر زندانی دیگر استان، موضوع محکومیت‌های مالی و جرائم غیر عمد، با ۶۰ میلیارد تومان بدهی، همچنان منتظر دریافت کمک‌های مردمی از دست‌های پرمهر و عطوفت خیرین و نیکوکاران هستند؛ ابراز امیدواری کرد:زمینه‌های آزادی این زندانیان نیز بزودی فراهم شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.