حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
شناسه : 41865

 ناصر عتباتی در چهاردهمین جلسه شورای معاونین دادگستری استان آذربایجان غربی ضمن تقدیر از ابراز لطف همکاران در خصوص انتخاب مدیریت استان بعنوان مدیر نمونه، اظهار کرد: در واقع زحمات و تلاش‌های کل مجموعه دادگستری استان بود که توفیقات ارزشمند را شامل حال استان کرد و این مهم با اتحاد و همدلی و همکاری صمیمانه […]

پ
پ

 ناصر عتباتی در چهاردهمین جلسه شورای معاونین دادگستری استان آذربایجان غربی ضمن تقدیر از ابراز لطف همکاران در خصوص انتخاب مدیریت استان بعنوان مدیر نمونه، اظهار کرد: در واقع زحمات و تلاش‌های کل مجموعه دادگستری استان بود که توفیقات ارزشمند را شامل حال استان کرد و این مهم با اتحاد و همدلی و همکاری صمیمانه همه معاونان و همکاران قضایی و اداری در سطح استان محقق شد.

وی افزود: این انتخاب مسئولیت‌های ما را سنگین کرد و در ادامه باید تلاش‌ها چند برابر شود تا این وضعیت مطلوب حفظ شود و ادامه یابد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تاکید کرد، مردم داری و در خدمت مردم بودن باید در اولویت‌های کاری همه مجموعه استان باشد و باید با تمام توان در خدمت مردم بود و هدف حصول رضایتمندی حداکثری مردم باشد.

عتباتی با اشاره به اجرای برنامه عملیاتی به نحو تمام و کمال تاکید کرد و از معاونین ناظر خواست خصوصاً در بحث سامانه‌های الکترونیکی با تمام ظرفیت کار‌ها پیش رود.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بزرگی در دادگستری کل استان آذربایجان غربی وجود دارد، گفت: باید این ظرفیت‌ها در تمام ابعاد به کار گرفته شود تا ان شاءالله از نظر قضایی استانی نمونه در سطح کشور باشیم.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: حقوق عامه یکی از تکالیف بسیار مهم دادگستری است که می‌توان در همه ابعاد آن ورود کرد و حقوق مردم و بیت المال را صیانت و حفاظت کرد و مطالبه مردم هم از دستگاه قضایی همین است.

عتباتی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در باب رسمی سازی معاملات املاک و اموال غیرمنقول مردم، از تشکیل کارگروهی برای اجرایی کردن فرمان معظم له خبر داد و گفت: کارگروهی در استان تشکیل می‌شود تا برای انجام معاملات اموال غیرمنقول، املاک و اراضی مردم در دفاتر اسناد رسمی و با سند رسمی تدابیر لازم را اتخاذ و معاملات را به این سمت و سو سوق دهند تا ان شاءالله از بروز مشکلات حقوقی و قضایی برای مردم پیشگیری شود و آگاهی سازی لازم هم توسط این کارگروه به عموم مردم صورت گیرد.

در ادامه جلسه زارع معاون برنامه ریزی آمار و انفورماتیک استان آذربایجان غربی به ارائه گزارشی از عملکرد استان پرداخت و سپس دستورات جلسه طرح و معاونان حاضر به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.