حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
شناسه : 41839

 رئیس کل دادگستری استان بوشهر در دیدار مردمی که با حضور دادستان مرکز استان، معاونان قضایی دادگستری بوشهر، رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب بوشهر، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و نماینده ارزشیابی قضات دادگستری استان بوشهر برگزار شد، به مشکلات حقوقی۷۰ نفر از مراجعان و درخواست‌های آن‌ها که از موارد مختلف قضایی بود رسیدگی […]

پ
پ

 رئیس کل دادگستری استان بوشهر در دیدار مردمی که با حضور دادستان مرکز استان، معاونان قضایی دادگستری بوشهر، رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب بوشهر، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و نماینده ارزشیابی قضات دادگستری استان بوشهر برگزار شد، به مشکلات حقوقی۷۰ نفر از مراجعان و درخواست‌های آن‌ها که از موارد مختلف قضایی بود رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

مهدی مهرانگیز در این دیدار با بیان اینکه حضور مسئولان قضایی در بین مردم است، گفت: از اولویت‌های مورد تاکید رئیس قوه قضاییه حضور در متن مردم است که این موضوع در دستور کار دادگستری استان قرار دارد.

وی در این دیدار با شنیدن مسایل و مشکلات مراجعان و رسیدگی به درخواست‌های آن‌ها، گفت: بیشترین خواسته‌های مردم در این دیدار «درخواست تسریع در رسیدگی به پرونده ها، تسریع در اجرای احکام، اعمال ماده ۴۷۷، رسیدگی مجدد به پرونده‌هایی که رای آن‌ها قطعی شده، درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان و طرح مسائل در حوزه حقوق شهروندی» بود که با بررسی و ارائه راهکار دستورات مقتضی نیز به حوزه‌های قضایی مربوطه صادر شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.