حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۵۴
شناسه : 41768

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای روز ۳۱ خرداد در گفت وگویی تلویزیونی با مردم، با اشاره به اینکه مسائل محوری که در طول یک سال گذشته به نتیجه رسیده‌اند گفت: اقتصاد مسئله اول کشور است و از جمله مسائل مهم که در این موضوع نقش دارند مهار تورم، جلوگیری از کاهش ارزش پول […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای روز ۳۱ خرداد در گفت وگویی تلویزیونی با مردم، با اشاره به اینکه مسائل محوری که در طول یک سال گذشته به نتیجه رسیده‌اند گفت: اقتصاد مسئله اول کشور است و از جمله مسائل مهم که در این موضوع نقش دارند مهار تورم، جلوگیری از کاهش ارزش پول و رفع موانع تولید است که به این موارد توجه بسیاری شده اند.  در حوزه تولید اگر قوه قضائیه و دولت توجه کافی را نداشتند با توجه به تحریم‌های ظالمانه ممکن بود  کارخانه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی بسیاری تعطیل شوند اما در بستر تعامل تلاش کردیم تا هیچ واحد تولیدی تعطیل نشود و این کار انجام شد و به نتیجه رسید و در نتیجه آن ۳ هزار و ۴۰۰ کارخانه و واحدهای تولیدی احیا شدند.

وی ادامه داد: امنیت سرمایه گذاری یکی دیگر از مواردی است که آنرا با جدیت دنبال می‌کنیم و جلسات متعددی با فعالان اقتصادی برگزار می‌شود. بنده وقوف نسبتاً کاملی درباره بخش خصوصی، واردات و صادرات و مشکلات بانک‌ها پیدا کرده ام که برای حل آنها با دولت جلساتی را برگزار کرده‌ایم و در بستر این تعامل و جلسات در مقابل فشارهایی که دشمنان به ما وارد کرده‌اند موفق شدیم.

محمدجعفر عبدالهی ، با اشاره به بازدید نتیجه محور در کارگروه اقدام موثر قضایی و اجرایی از ۵۲ واحد تولیدی و کار آفرین گفت: ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای ۶ هزار و ۵۶۵ نفر و جلوگیری از بیکاری ۲ هزار کارگر ناشی از حمایت‌های قضایی دادگستری سمنان بوده است.

وی با اشاره به حمایت اثر بخش به منظور افزایش ظرفیت ۱۹۰ واحد تولیدی و احیای ۴۲ واحد راکد تولیدی و صنعتی در این استان خاطرنشان کرد: با اقدامات قضایی صورت گرفته از سوی دادگستری استان سمنان شاهد رضایت ۶۹ درصدی مراجعین به مراجع قضایی بوده ایم. 

رئیس کل دادگستری سمنان با اشاره به برخی از دستاورد‌های عام المنفعه دستگاه قضایی استان سمنان اظهار کرد: ثبت ۳۶ هزار ملاقات مردمی و تسهیل در برقراری ارتباط مردم با مسئولین قضایی با حضور در مساجد، بقاع متبرکه، اماکن و معابر پرتردد از جمله اقدامات صورت گرفته از سوی مسئولان قضایی استان سمنان در طول یک سال اخیر بوده است. 

عبدالهی با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا اردیبهشت ۱۴۰۲ تعداد ۱۳ محکوم از قصاص نفس رهایی یافتند، افزود: با اقدامات صورت گرفته در محاکم و شورای حل اختلاف استان سمنان ۵۳ درصد از پرونده‌های ارجاعی به صلح یاران به سازش ختم شده است. 

رئیس کل دادگستری سمنان با اشاره به نظارت مستمر بر تمامی مراجع قضایی سراسر استان به صورت رسمی و غیر رسمی عنوان کرد:  ۵۳ درصد از پرونده‌های یکتا با هدف تسهیل در فرآیند دادرسی به صورت الکترونیک رسیدگی شده است.

وی با اشاره به اهمیت انجام دیدارهای مردمی و ملاقات های بی واسطه با مردم توضیح داد: ۴۵ مورد میز خدمت از ابتدای سال۱۴۰۱ تا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ از سوی مسئولان قضایی استان صورت گرفته است. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.