حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۳۲
شناسه : 41762

یحیی جعفری در حاشیه بازدید از مجتمع قضایی شهید مفتح، با توجه به ویژگی‌های بارز اخلاقی، شخصیتی و مدیریتی شهید بهشتی از دید مقام معظم رهبری که در دیدار اخیر خود با مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی بیان کردند، گفت: پرکاری (خستگی ناپذیری) و نظم شهید بهشتی می تواند الگویی برای کارکنان خدوم دستگاه قضایی […]

پ
پ

یحیی جعفری در حاشیه بازدید از مجتمع قضایی شهید مفتح، با توجه به ویژگی‌های بارز اخلاقی، شخصیتی و مدیریتی شهید بهشتی از دید مقام معظم رهبری که در دیدار اخیر خود با مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی بیان کردند، گفت: پرکاری (خستگی ناپذیری) و نظم شهید بهشتی می تواند الگویی برای کارکنان خدوم دستگاه قضایی باشد. 

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران با اشاره به ضرورت تکریم ارباب رجوع عنوان کرد: سختی و تراکم کار که به حقیقت طاقت فرساست اما توجیه کننده عدم رعایت حقوق طرفین در دادرسی و مراجعه به دادگستری نیست و باید حقوق افراد، با رفتار مناسب و رعایت اصل بی طرفی مورد توجه قرار گیرد.

در این مراسم که با حضور رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، حجت الاسلام و المسلمین زمانی معاون امور کیفری رئیس کل محاکم تهران، نجفی سرپرست مجتمع قضایی شهید مفتح، فلاح مدیر دفتر کل محاکم و تقوی مدیر دفتر کل مجتمع، برگزار شد از زحمات چهل و یک نفر از همکاران قضایی و اداری پرتلاش تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.