حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
شناسه : 41694

مهدی مهرانگیز با بیان اینکه حمایت قضایی از زندانیان در دستگاه قضایی انجام می‌شود، اظهار کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته در دوره تحول، بهبود شرایط زندانیان با «اعمال تسهیلات ارفاقی و قضایی و مجازات‌های جایگزین حبس، حرفه‌آموزی و اشتغالزایی برای زندانیان و حمایت مادی و معنوی از خانواده‌های آنها» بوده است. وی با اشاره […]

پ
پ

مهدی مهرانگیز با بیان اینکه حمایت قضایی از زندانیان در دستگاه قضایی انجام می‌شود، اظهار کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته در دوره تحول، بهبود شرایط زندانیان با «اعمال تسهیلات ارفاقی و قضایی و مجازات‌های جایگزین حبس، حرفه‌آموزی و اشتغالزایی برای زندانیان و حمایت مادی و معنوی از خانواده‌های آنها» بوده است.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اقدامات ویژه در دوره تحول، افزایش استفاده از سامانه‌های نظارت و مراقبت الکترونیکی است افزود: پابند الکترونیکی یکی از این سامانه‌ها است که مزایای زیادی برای زندانیان و خانواده‌های آنان دارد و اجرای آن موجب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و صرفه جویی در هزینه می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر همچنین از آزادی ۳۵۰ زندانی در استان بوشهر در یک سال گذشته با استفاده از پابند الکترونیکی خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته ۲۴۰ نفر و در ۳ ماه نخست امسال ۱۱۰ نفر از زندانیان با استفاده از پابند الکترونیکی از زندان آزاد شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.