حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
شناسه : 41708

 حسین رجبی با اعلام خبر تشکیل دبیر قرارگاه عملیاتی اجرای فرامین مقام معظم رهبری در دادسرای قزوین، اظهار کرد: قرارگاه عملیاتی اجرای فرامین مقام معظم رهبری بر اساس ۶ فرمان رهبر فرزانه انقلاب، که ششم تیر ماه مصادف با هفته قوه قضاییه در جمع مسئولان قضایی کشورعنوان کردند تشکیل شد. وی افزود: این قراگاه با […]

پ
پ

 حسین رجبی با اعلام خبر تشکیل دبیر قرارگاه عملیاتی اجرای فرامین مقام معظم رهبری در دادسرای قزوین، اظهار کرد: قرارگاه عملیاتی اجرای فرامین مقام معظم رهبری بر اساس ۶ فرمان رهبر فرزانه انقلاب، که ششم تیر ماه مصادف با هفته قوه قضاییه در جمع مسئولان قضایی کشورعنوان کردند تشکیل شد.

وی افزود: این قراگاه با عناوین «عملیاتی کردن سند تحول قضایی، مبارزه با فساد در درون و بیرون از قوه قضاییه، تکریم مردم، شناسایی حقوق عامه، توجه به امنیت روانی مردم و پیشگیری از وقوع جرم، اصلاح تصویر رسانه‌ای از قوه قضاییه و برنامه ریزی برای تامین آزادی مشروع شهروندان» طرح شده، در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین راه اندازی شده است.


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین ادامه داد: این قرارگاه در راستای تحقق فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی جهت شناسایی نقاط مثبت نسبت به تقویت آن با استفاده از ابزار و امکانات موجود و شناسایی نقاط ضعف و رفع آن با دعوت از کارشناسان، نخبگان، اساتید و همکاران تشکیل شده است.

رجبی همچنین تصریح کرد: به همین منظور یکی از معاونان دادستانی جهت تحقق اهداف اعلامی به عنوان دبیر این قرارگاه در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین تعیین شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.