حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
شناسه : 41689

فرهنگ سازمانی که همه کارکنان قضایی و اداری در سراسر استان به آن پایبند هستند، پیوند نزدیکی با فرهنگ عمومی جامعه دارد و مجموعه‌ای از باور‌ها و اخلاقیاتی است که در تک‌تک اعضای سازمان اثر گذاشته، تعهد درونی را تقویت کرده و برای رسیدن به هدف و مطلوب، احساس هویتی به اشخاص می‌دهد که متمایز […]

پ
پ

فرهنگ سازمانی که همه کارکنان قضایی و اداری در سراسر استان به آن پایبند هستند، پیوند نزدیکی با فرهنگ عمومی جامعه دارد و مجموعه‌ای از باور‌ها و اخلاقیاتی است که در تک‌تک اعضای سازمان اثر گذاشته، تعهد درونی را تقویت کرده و برای رسیدن به هدف و مطلوب، احساس هویتی به اشخاص می‌دهد که متمایز از منافع شخصی است.

وی ادامه داد: در دادگستری و سازمان‌های وابسته دستگاه قضایی، خدمات بسیار ارزنده‌ای به مردم ارائه می‌شود و اگر به امورات، وظایف و تکالیفی که به عهده شورای قضایی است، توجه کنیم، قابل قیاس با هیچ سازمانی نیست.

دهقانی تصریح کرد: برای تحقق هدف خدمتگذاری صادقانه در دستگاه قضایی، باید باتوجه به جایگاه حق، به حق‌محوری توجه شود و صداقت، مسئولیت‌پذیری، اعتقاد به خدمت به مردم، عمل به وظایف در قبال مردم و پاسخ‌گویی، اساس کار باشد.

وی با بیان این که در رسیدن به اهداف سازمانی، نقش اصلی و برجسته بر عهده کارگزاران سازمان‌هاست، گفت: کارکنان این مجموعه همگی در پیشرفت و ارتقای دستگاه قضایی در استان، منشاء اثر هستند و تلاش می‌کنند، که زحمتشان قابل تقدیر است.

وی افزود: همان‌گونه که تکالیفی بر عهده خدمت‌گذاران در قوه قضائیه است، تکالیفی نیز به عهده مدیران این مجموعه نسبت به کارکنان وجود دارد که باید به طور صحیح به آن عمل شود

دهقانی گفت: در قبال این خدمت‌گذاری صادقانه، تلاش و زحمت و صرف وقت کارکنان قضایی و اداری، تکلیفی هم بر عهده مدیران است که باید همواره به خدمت و زحمات همکاران خود و تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد، احترام گذاشته و این زحمات خالصانه را پاس بدارند.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه‌های ابلاغی هفته قوه قضائیه، تقدیر از کارکنان جزو برنامه‌های محوری است، اما این تقدیر به معنای برجسته نبودن خدمات سایر همکاران نیست چرا که ارتقای دادگستری و ادارات وابسته قوه قضائیه در استان، مرهون زحمات همه کارکنان قضایی و اداری است. 

دهقانی گفت: در کنار قدردانی از همه کارکنانی که با وجود همه کاستی‌ها و مشکلات عدیده، به صورت شبانه‌روزی در خدمت دستگاه قضایی و تسریع در امور مردم هستند، این مراسم، فرصت مغتنمی است که تلاش‌های بی‌بدیل و بی‌نظیر سال گذشته در سه ماهه اول امسال به اطلاع عموم رسانده شود.

وی گفت: رعایت قانون توام با اخلاق، کرامت و احترام مردم جزو مواردی است که همواره مورد تاکید بوده است و انتظار می‌رود که حل مشکلات مردم، همواره محور امور همکاران شریف باشد.

در پایان این مراسم، ضمن تجلیل از کلیه کارکنان، تعدادی از قضات و کارکنان دادگستری و ادارات کل سازمان‌های وابسته دستگاه قضایی در استان خوزستان، با دریافت لوح تقدیر و هدایایی، مورد تقدیر قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری کل استان خوزستان در آخرین ارزیابی عملکرد دادگستری‌های کشور، با کسب رتبه‌های برتر در شاخص‌های برنامه‌های سند تحول قضایی، عنوان مدیر برتر کسب و در همایش پنجم تیرماه از سوی رئیس قوه قضائیه تقدیر شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.