حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
شناسه : 41663

دومین نشست هیات نظارت برحفظ حقوق شهروندی با حضوررئیس کل دادگستری استان مازندران وکلیه اعضا برگزار شد و برای نخستین بار متهمین نیز به همراه درخواست کنندگان نقض حقوق شهروندی در جلسه حضور داشتند. حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران بر بازرسی مستمراز حوزه‌های قضایی، کلانتری‌ها و بازداشتگاه‌ها تاکید کرد وگفت: فعالیت […]

پ
پ

دومین نشست هیات نظارت برحفظ حقوق شهروندی با حضوررئیس کل دادگستری استان مازندران وکلیه اعضا برگزار شد و برای نخستین بار متهمین نیز به همراه درخواست کنندگان نقض حقوق شهروندی در جلسه حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران بر بازرسی مستمراز حوزه‌های قضایی، کلانتری‌ها و بازداشتگاه‌ها تاکید کرد وگفت: فعالیت هیات‌های نظارت بر حفظ حقوق شهروندی نشانه توجه قوه قضائیه به رعایت حقوق شهروندان است و در این زمینه موارد نقض حقوق شهروندی باید شناسایی، پیگیری و دنبال شود.

وی از بررسی ۵ در خواست مردمی درجلسه حفظ حقوق شهروندی امروز خبرداد وافزود:حفظ حرمت، کرامت و ارزش‌های انسانی مردم و ارباب رجوع در دستگاه قضایی برای همه کارکنان ضروری است و در این خصوص دادستان‌ها به عنوان مدعی العموم در اجرای حقوق شهروندی بویژه توسط ضابطین قضایی نقش مهمی برعهده دارند و باید در صورت مشاهده موارد نقض حقوق شهروندی یا درخواست‌های مردمی با قانون شکنان برخورد لازم قضایی و قانونی را داشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.