حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۰
شناسه : 41562

یحیی جعفری در ادامه بازدید‌های مستمر، میدانی و همچنین برنامه ملاقات‌های مردمی در مجتمع‌های قضائی ۲۴ گانه تهران بزرگ، این بار در برنامه‌ای از پیش اعلام شده به همراه معاونین و مدیران قضایی_ستادی در مجتمع قضائی شهید صدر حضور یافت و ضمن دیدار با پرسنل قضایی و اداری پاسخگوی مراجعین مردمی بودند. رئیس کل دادگاه‌های […]

پ
پ

یحیی جعفری در ادامه بازدید‌های مستمر، میدانی و همچنین برنامه ملاقات‌های مردمی در مجتمع‌های قضائی ۲۴ گانه تهران بزرگ، این بار در برنامه‌ای از پیش اعلام شده به همراه معاونین و مدیران قضایی_ستادی در مجتمع قضائی شهید صدر حضور یافت و ضمن دیدار با پرسنل قضایی و اداری پاسخگوی مراجعین مردمی بودند.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در جریان این ملاقات مردمی، پس از استماع درخواست‌های متقاضیان و مطالعه موردی پرونده‌های آن‌ها با در نظر گرفتن جهات قانونی و تناسب میان موارد مندرج در پرونده‌ها و درخواست‌های متقاضیان، دستورات لازم را در خصوص دقت و تسریع در رسیدگی به مراجع و شعب ذیربط قضایی ابلاغ کرد.

در این ملاقات مشکلات و ابهامات قضایی چند فقره پرونده مهم با حضور قضات رسیدگی کننده بررسی و اتخاد تصمیم قانونی به عمل آمد.

رئیس کل محاکم تهران تهران را در جریان این بازدید و برنامه ملاقات مردمی، عادل ترازوی زر و ابراهیم کرمی معاونین قضایی_ستادی رئیس کل محاکم، محبوب افراسیاب سرپرست مجتمع قضایی شهید صدر، مهدی فلاح مدیر دفتر کل محاکم تهران و فضلی مدیر دفتر کل مجتمع قضائی شهید صدر همراهی کردند.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در سال جاری بصورت برنامه ریزی شده با حضور در مجتمع‌های قضایی شهید مفتح، شهید کچویی، قدس، امام خمینی (ره)، ولی عصر (عج)، عدالت، کارکنان دولت، خانواده یک و شهید صدر پاسخگوی مراجعین مردمی بوده اند و در همین راستا به مناسبت هفته قوه قضائیه در روز دوشنبه ۵ تیرماه در مجتمع قضایی شهید بهشتی، برنامه ملاقات مردمی دارند که مراجعین به این واحد قضایی نیز می‌توانند جهت ثبت نوبت و اطلاعات بیشتر به دفتر کل این مجتمع مراجعه کنند.

همچنین در برنامه‌ای دیگر در راستای گرامی داشت هفته قوه قضاییه، یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به همراه معاونین قضایی_ستادی و سرپرستان مجتمع‌های های قضایی تهران در روز جمعه مورخه ۰۲ تیرماه ۱۴۰۲ در میز خدمت نمازجمعه تهران حضور می‌یابند و پاسخگوی مراجعین مردمی هستند.

در راستای سیاست‌های تحولی محاکم در مسیر تحول و تعالی، با حضور رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، معاونان قضایی_ستادی، سرپرستان و جانشینان مجتمع‌های قضایی ۲۴ گانه، با اشکال مختلفی از جمله (ملاقات‌های مردمی برنامه ریزی شده هفتگی (استانی، ستاد محاکم و مجتمع‌ها)، دیدار مستقیم و بدون واسطه با مراجعه‌کنندگان در دفتر کار بصورت روزانه، بازدید و ملاقات با زندانیان، حضور در میز‌های خدمت ویژه مساجد، نماز جمعه، مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه) در سه ماهه اول ۱۴۰۲ قریب به ۱۹۰ برنامه ملاقات مردمی برگزار شده و به حداقل ۲۱ هزار نفر از مراجعان در این برنامه‌ها خدمت‌رسانی قضایی و حقوقی ارائه شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.