حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
شناسه : 41533

مهدی مهرانگیز در بازدید از انبار‌های اموال تملیکی استان که به منظور بررسی و تعیین تکلیف ماشین الات سنگین، کانتینر‌ها و کالا‌های موجود در انبار‌ها انجام شد، گفت: هر چه سریعتر باید پس از کارشناسی صحیح مابقی ماشین الات سنگین به مزایده گذاشته شود و کانتینر‌ها و کالا‌ها نیز تعیین تکلیف شوند تا تمامی انبار‌ها […]

پ
پ

مهدی مهرانگیز در بازدید از انبار‌های اموال تملیکی استان که به منظور بررسی و تعیین تکلیف ماشین الات سنگین، کانتینر‌ها و کالا‌های موجود در انبار‌ها انجام شد، گفت: هر چه سریعتر باید پس از کارشناسی صحیح مابقی ماشین الات سنگین به مزایده گذاشته شود و کانتینر‌ها و کالا‌ها نیز تعیین تکلیف شوند تا تمامی انبار‌ها خالی و به روز شده و از متروکه شدن کالا‌ها جلوگیری شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر، بیان کرد: سریعا تعداد و مشخصات ماشین آلاتی که در پارکینگ هستند، و پرونده‌های ان‌ها جهت بررسی به دادگستری گزارش شود.

وی افزود: تمامی نظریه‌های کارشناسی باید دقیق، مستدل و واقعی باشد و درصورت ارائه گزارش کارشناسی خلاف واقع، با متخلفان به طور قاطع برخورد شده و با بررسی مجدد، نظریه جدید صادر می‌شود.

مهرانگیز ضمن بازدید از کانتینر‌های کالا‌ها دستورات لازم در خصوص تعیین تکلیف ان‌ها را صادر و تاکید کرد: ظرف مدت یک هفته باید تمامی این کالا‌ها که از اقلام مختلف تشکیل شده اند تعیین تکلیف و انبار‌ها خالی شوند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر، در بازدید از انبار شمش‌های فلزات نیز گفت: با توجه به اینکه پرونده این کالا‌ها در دادگاه در حال رسیدگی است باید در این خصوص تسریع و با تعیین تکلیف این قبیل کالا‌ها از دپو کردن ان‌ها خودداری شود.

مهرانگیز همچنین به موضوع قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و گفت: باید به طور قاطع با چنین پدیده مخربی که موجب اخلال در اقتصاد، تولید و حتی اشتغال و سرمایه است برخورد کرد که این امر نیاز به هماهنگی و هم افزایی بیشتر مسئولان متولی دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.