حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
شناسه : 41530

نشست شورای قضایی استان اصفهان به میزبانی اداره کل پزشکی قانونی این استان برگزار شد. در این نشست حجت الاسلام والمسلمین اسداله جعفری رئیس کل دادگستری استان ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص انسجام و همپوشانی سه قوه، بیان کرد: نظر به دستورات مؤکد رئیس قوه قضاییه، دادگستری استان اصفهان، با نگاهی […]

پ
پ

نشست شورای قضایی استان اصفهان به میزبانی اداره کل پزشکی قانونی این استان برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین اسداله جعفری رئیس کل دادگستری استان ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص انسجام و همپوشانی سه قوه، بیان کرد: نظر به دستورات مؤکد رئیس قوه قضاییه، دادگستری استان اصفهان، با نگاهی تعاملی نسبت به مجمع نمایندگان مجلس در استان و دولت، همواره در عمل حمایت از برنامه‌ها، ایده‌ها و اقدامات دولت مردمی و انقلابی را وظیفه خود دانسته و همواره به حمایت‌های خود ادامه خواهیم داد.

وی افزود: انتظار می‌رود این نگاه حمایتی از سوی سازمان برنامه و بودجه نیز به شکل متقابل به دادگستری استان اصفهان وجود داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: برطرف کردن نیاز‌های اعتباری و فضای اداری دستگاه قضایی ازمحل بودجه عمومی است، اما متاسفانه علی‌رغم جلسات و مصوبات مختلف و موافقت استانداری در خصوص مشکلات عدیده دادگستری و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان اصفهان هیچ اقدام مؤثری انجام نگرفته است.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۸ درصدی ساختمان جدید پزشکی قانونی استان اصفهان، گفت: ساختمان پزشکی قانونی استان بیش از ۹۸ درصد پیشرفت عمرانی داشته است، اما پس از پیگیری‌های زیاد همچنان اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه تامین نشده است و کارکنان این سازمان در فضایی بسیار نامناسب به مردم خدمات رسانی می‌کنند. 

حجت الاسلام و المسلمین جعفری تصریح کرد: مردم مؤمن و انقلابی اصفهان، هر زمان لازم بوده هر چه که داشتند تقدیم انقلاب کردند و این وضعیت اسفبار برخی ساختمان‌های قضایی استان به هیچ وجه در شان این مردم نیست و مسئولان باید فراتر از حرف و قول، گام‌های موثری در رفع مشکلات بردارند. 

رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد: با دستور رئیس قوه قضاییه، قرارگاهی در سطح قوه با عنوان قرارگاه اجرای فرامین مقام معظم رهبری تشکیل شد و کارگروه‌های این قرارگاه در استان اصفهان نیز فعال شدند که با توجه به امکاناتی که در اختیار بوده تلاش قابل توجهی داشته اند، اما عمل کامل به فرامین معظم له مستلزم برطرف شدن نیاز‌های دستگاه قضا و همکاری مؤثر دولت است. 

در این نشست اعضا به بحث و تبادل نظر درخصوص برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه و همچنین جمع‌بندی اقدامات کارگروه‌های قرارگاه اجرای فرامین مقام معظم رهبری پرداختند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.