حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۷
شناسه : 41416

 حسن خانجانی موقر دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به همراه محمدیان روشنفکر معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان همدان و مسئولان اسدآباد از کارخانه کنسانتره بهمن دره اسدآباد (کیهان صنعت کاسپین) این شهرستان بازدید کردند. دادستان همدان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه اهتمام به حل مشکلات تولیدکنندگان زمینه ساز ارتقاء […]

پ
پ

 حسن خانجانی موقر دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به همراه محمدیان روشنفکر معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان همدان و مسئولان اسدآباد از کارخانه کنسانتره بهمن دره اسدآباد (کیهان صنعت کاسپین) این شهرستان بازدید کردند.

دادستان همدان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه اهتمام به حل مشکلات تولیدکنندگان زمینه ساز ارتقاء و توسعه اقتصادی می‌شود، گفت: بازدید‌های میدانی از واحد‌های تولیدی و کارخانجات ما را از نزدیک با موانع موجود بر سر راه تولیدکنندگان آشنا می‌سازد و این گونه با شناخت بیشتری می‌توان برای حل مشکلاتشان، راهکار ارائه داد.

وی دعاوی حقوقی مطرح شده را یکی از مشکلات پیش روی کارخانه کیهان صنعت کاسپین اسدآباد عنوان کرد و در ادامه از صدور دستورات قانونی لازم برای حل این مشکل و پیگیری‌های بعدی خبر داد.

خانجانی موقر تأکید کرد: توجه به صنعت و صنعتگر و هر واحد تولیدی، گامی برای ایجاد فرصت‌های شغلی و بهبود فضای کسب و کار در جامعه و در نهایت پیشرفت اقتصادی و مهار تورم است و هر کدام از ما متناسب با ظرفیت‌های موجود در هر جایگاهی که هستیم باید برای رفع موانع تولید تلاش مضاعفی داشته باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.