حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
شناسه : 41240

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار کرد: در راستای مبارزه با فساد و رانت خواری در استان کردستان، ۱ نفر از اعضای شورای شهر مریوان و برادر یکی دیگر از اعضای شورای شهر این شهرستان بازداشت شدند. حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به اینکه در این پرونده طی چند روز گذشته مدیران شهرداری […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار کرد: در راستای مبارزه با فساد و رانت خواری در استان کردستان، ۱ نفر از اعضای شورای شهر مریوان و برادر یکی دیگر از اعضای شورای شهر این شهرستان بازداشت شدند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به اینکه در این پرونده طی چند روز گذشته مدیران شهرداری مریوان نیز بازداشت شده بودند، افزود: با ورود دستگاه قضایی استان و تشکیل پرونده، این افراد بازداشت شدند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان خاطرنشان کرد: این افراد مبالغی در قالب رشوه در حدود ۲۰ میلیارد تومان بصورت مستقیم یا با واسطه در پرونده‌های تخلفات ساخت و ساز دریافت کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی همچنین تاکید کرد: این پرونده در مرحله تکمیل تحقیقات است و شناسایی افراد و متهمین مرتبط همچنان ادامه دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.