حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
شناسه : 41115

علی دهقانی  گفت: با راه‌اندازی این پویش به عشق امام رئوف می‌بخشم که از نیمه اسفند سال گذشته تا دهم خردادماه ادامه داشت و با تاسی به اخلاق رافت‌آمیز این امام همام، در ۳۳ فقره پرونده قصاص ، صلح و سازش شد که ۲۱ فقره آن با اعلام رضایت قطعی اولیای دم مختومه شدند. وی […]

پ
پ

علی دهقانی  گفت: با راه‌اندازی این پویش به عشق امام رئوف می‌بخشم که از نیمه اسفند سال گذشته تا دهم خردادماه ادامه داشت و با تاسی به اخلاق رافت‌آمیز این امام همام، در ۳۳ فقره پرونده قصاص ، صلح و سازش شد که ۲۱ فقره آن با اعلام رضایت قطعی اولیای دم مختومه شدند.

وی افزود: ۱۲ فقره پرونده دیگر نیز در حال طی فرایند اداری و ثبت رسمی سازش نامه و اجرایی کردن مفاد آن از سوی طرفین است.

دهقانی با قدردانی از زحمات اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر، صلح‌یاران، بزرگان و معتمدین، اظهار کرد: چنانچه فرهنگ پسندیده گذشت و بخشش در عرصه‌های اجتماعی نهادینه و ترویج یابد، شاهد کاهش وقوع جرائم و رفع اختلافات و کدورت‌ها و آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهیم بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.