حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۴
شناسه : 41076

 ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی عصر روز دوشنبه ۸ خرداد ماه در ابتدای سفر یک روزه کاری خود به حوزه قضایی میاندوآب از دو مجموعه تولیدی شرکت روان خودرو و فرش افشار زرینه میاندوآب بازدید کرد. در این بازدید که با دعوت دو واحد تولیدی مزبور برای طرح مشکلات خود انجام شده بود […]

پ
پ

 ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی عصر روز دوشنبه ۸ خرداد ماه در ابتدای سفر یک روزه کاری خود به حوزه قضایی میاندوآب از دو مجموعه تولیدی شرکت روان خودرو و فرش افشار زرینه میاندوآب بازدید کرد.

در این بازدید که با دعوت دو واحد تولیدی مزبور برای طرح مشکلات خود انجام شده بود مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، حاتمی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و رئیس دادگستری و دادستان میاندوآب نیز عتباتی را همراهی می‌کردند از قسمت‌های مختلف این دو واحد تولیدی بازدید به عمل آمد و ضمن اطلاع از روند کاری این کارخانه‌ها در نشستی که با مدیر عاملان آن‌ها داشتند در جریان مشکلات قرار گرفته و دستور طرح موضوع در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان را صادر کردند.


عتباتی در این نشست گفت:صادرات و ارزآوری قابل توجهی در این دو شرکت اتفاق می‌افتد که با مشکلاتی مواجه شده است و تکلیف است بر همه مسولین که در جهت رفع مشکلات اینگونه واحد‌ها تلاش کنند چرا علاوه بر افزایش صادرات و ارزآوری موجب رشد اقتصادی منطقه و اشتغال جوانان فراهم می‌شود. 


لازم به ذکر است شرکت روان خودرو میاندوآب در زمینه تولید پمپ‌های آبی و اتصالات آهنی کشاورزی فعالیت داشته و با ایجاد اشتغال برای ۱۲۰ نفر که ۲۰ نفر آن‌ها از مددجویان زندان می‌باشد ۹۰ درصد محصولات خود را به کشور‌های عراق، افغانستان، ترکمنستان، آذربایجان، ارمنستان و روسیه صادر می‌کند و شرکت زرین افشار نیز در زمینه تولید فرش‌های ماشینی فعالیت داشته که بالغ بر ۲۷۰ نفر در آن مشغول به کار می‌باشند و با تکمیل بخش پرداخت آن ۱۰۰ نفر نیز به این تعداد افزوده خواهد شد همچنین محصولات این واحد تولیدی به ۲۴ کشور دنیا صادر می‌شود و به مدت ۹ سال متوالی صادر کننده نمونه کشوری است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.