حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۷:۱۵
شناسه : 40905

بسمه تعالی “با صلوات بر محمد و آل محمد” وزارت مسکن و شهرسازی – معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور – سازمان تربیت بدنی وزیران عضو کمیسیون امور زیربنایی، صنعت و محیط زیست در جلسه مورخ 28/11/1386 بنا به پیشنهاد شماره 58473/100 مورخ 27/4/1386 معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و […]

پ
پ

بسمه تعالی

“با صلوات بر محمد و آل محمد”

وزارت مسکن و شهرسازی – معاونت برنامه ریزی و نظارت

راهبردی رییس جمهور – سازمان تربیت بدنی

وزیران عضو کمیسیون امور زیربنایی، صنعت و محیط زیست در جلسه مورخ 28/11/1386 بنا به پیشنهاد شماره 58473/100 مورخ 27/4/1386 معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و به استناد بند «هـ» ماده (117) قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران – مصوب 1383 – و با رعایت تصویبنامه شماره 164082/ت373هـ مورخ 10/10/1386 آیین نامه اجرایی بند «هـ» ماده یاد شده را به شرح زیر تصویب نمودند:

آیین نامه اجرایی بند «هـ» ماده (117) قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران – مصوب 1383 –

ماده 1– وزارت مسکن و شهرسازی مکلف است اراضی با کاربری ورزشی متعلق به اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی که توسط سازمان تربیت بدنی با استفاده از شاخص های کمی اولویت بندی شده اند را در حد اعتبارات تخصیصی خریداری و پس از تأیید سازمان یاد شده به بخش خصوصی و تعاونی ها به قیمت تمام شده یا در صورت نبود متقاضی به صورت رایگان به سازمان تربیت بدنی (شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور) واگذار کند.

تبصره – کمیسیون ماده (12) موضوع قانون زمین شهری، به منظور تسریع در روند امور ماده (1) موظف است ظرف دو ماه از تاریخ استعلام در خصوص نوع اراضی مورد نظر سازمان تربیت بدنی، اعلام نظر کند.

ماده 2– معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور مکلف است هر سال اعتبارات مورد نیاز را برای اجرای بند «هـ» ماده (117) قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران – مصوب 1383 – در سقفی که وزارت مسکن و شهرسازی در سقف بودجه سنواتی خود پیشنهاد می نماید، در بودجه سال بعد منظور نماید.

تبصره – وزارت مسکن و شهرسازی مکلف است اعتبار یاد شده را تنها در راستای اجرای بند «هـ» ماده (117) قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران – مصوب 1383- از قبیل بهای زمین و هزینه کارشناسی، هزینه صدور اسناد، هزینه نقل و انتقال ملک و تمام هزینه های مربوط به خرید اراضی مشمول بند بالا مصرف کند. پرداخت بهای کارشناسی املاکی که توسط مراجع قضایی اسناد مالکیت آنها ابطال شده و یا حکم به رفع تصرف آنها داده اند از محل اعتبارات این تبصره بلامانع است.

ماده 3– سازمان تربیت بدنی مکلف است، ظرف مدت دو ماه پس از ابلاغ این آیین نامه نسبت به ارایه فهرست املاک با کاربری ورزشی مورد نیاز و دارای اولویت اقدام کند.

تبصره – این فهرست در طول اجرای برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران – مصوب 1383 – در ابتدای هر سال به وزارت مسکن و شهرسازی ارایه خواهد شد.

ماده 4– وزارت مسکن و شهرسازی موظف است ظرف دو ماه از تاریخ خریداری اراضی، نسبت به انجام مقدمات تحویل اراضی مورد نظر به بخش خصوصی و تعاونی ها یا واگذاری آن به سازمان تربیت بدنی (شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور) اقدام کند. انتقال قطعی اراضی مورد واگذاری پس از ارایه تأییدیه اجرای طرح و گواهی بهره برداری از سوی سازمان تربیت بدنی و گواهی پایان کار ساختمانی از سوی شهرداری ها صورت خواهد گرفت.

ماده 5– مسؤولیت هماهنگی، هدایت و نظارت بر حسن اجرای این آیین نامه و پیگیری در رفع موانع احتمالی مربوط به آن، به عهده رییس سازمان تربیت بدنی است.

ماده 6– رییس سازمان تربیت بدنی موظف است هر شش ماه یک بار گزارش عملکرد دستگاه های ذی ربط در خصوص چگونگی اجرای مفاد این آیین نامه را به هیأت وزیران ارایه کند.

این تصویبنامه در تاریخ 14/1/1387 به تأیید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده است.

پرویز داودی – معاون اول رییس جمهور

منبع سایت صلح

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.