حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۹
شناسه : 40834

حسن خانجانی موقر اظهار کرد: آزادسازی بستر رودخانه‌ها به طور ذاتی جزو وظایف شرکت آب منطقه‌ای است و با وجود آن که مالکیت خصوصی این بخش خلاف قانون است، متأسفانه در سالیان گذشته شاهد ساخت و ساز‌های متعدد در بستر رودخانه‌های استان بودیم. وی افزود: با این وجود در دو سه سال اخیر پیگیری‎های متعددی […]

پ
پ

حسن خانجانی موقر اظهار کرد: آزادسازی بستر رودخانه‌ها به طور ذاتی جزو وظایف شرکت آب منطقه‌ای است و با وجود آن که مالکیت خصوصی این بخش خلاف قانون است، متأسفانه در سالیان گذشته شاهد ساخت و ساز‌های متعدد در بستر رودخانه‌های استان بودیم.

وی افزود: با این وجود در دو سه سال اخیر پیگیری‎های متعددی از جمله برگزاری جلسات و نیز بازدید‌های میدانی از تعدادی از رودخانه‌ها از جمله رودخانه‌های آبشینه، چشمه قصابان و گنجنامه توسط این دادستانی برای بررسی وضعیت موجود انجام گرفته است.

دادستان همدان تصریح کرد: بالاخره با پیگیری‌هایی که شد آزادسازی بخشی از بستر رودخانه آبشینه و چشمه قصابان در دستور کار قرار گرفت و انجام شد.

وی درباره آزادسازی حریم رودخانه گنجامه نیز گفت: برای آزادسازی سراسری بستر این رودخانه از سازه‌های غیرقانونی، به طور قطع نیاز به انجام مطالعات دقیق و جامع و نیز نقشه برداری محیطی بود تا ضمن حفاظت از حقوق عامه، حقی از شخص یا اشخاصی تضییع نشود.

خانجانی موقر تصریح کرد: مطابق با گفته‌های مدیریت شرکت آب منطقه ای، طرح مطالعاتی به پایان رسیده و حتی می‌توانست رفع تصرف از بستر این رودخانه سال گذشته انجام شود که به دلایلی به مانند بحران آب به تأخیر افتاد.

دادستان همدان اظهار کرد: برای اجرای طرح قاعدتاً برخی نیز معترض هستند، با این وجود شرایط برای رفع تصرف از بستر رودخانه گنجنامه مهیا است و پس از تعیین تکلیف اعتراضات و شکایت‌هایی که در کمیسیون ماده ۳ مطرح شده، شرکت آب منطقه‌ای مکلف است به اقدامات اجرایی آزادسازی حریم رودخانه گنجنامه سرعت ببخشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.